Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب افزود:  نام‌نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است.
وی ادامه داد: همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش‌های اقتصادی فوق است.
 
آشتاب تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به‌عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور که می‌توان از آن‌ها نام برد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از یک تیرماه تا ۱۰ مردادماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.
 
آشتاب ادامه داد: تمامی مراحل ثبت‌نام جشنواره به‌صورت اینترنتی است و  کارآفرینان در صورت لزوم می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت lorestan.mcls.gov.ir از روتد جزییات این جشنواره باخبر شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جشنواره کارآفرینان برتر لرستان شروع ثبت نام اداره کار لرستان کارآفرینان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ

در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود.این مذاکرات درست در آستانه مطرح شدن ادعای حمله رژیم صهیونیستی به رفح به مراحل جدی‌تری رسیده و آمریکا یک‌پای آن است.اما بنیامین نتانیاهو اعلام کرده که حمله به رفح قطعی است و این ربطی به انجام و عدم انجام توافق در مصر ندارد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳