Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها در یورو ۲۰۲۰ و به واسطه رسیدن رونالدو به رکورد بهترین گلزن بازی های ملی شاهد لحظاتی تاریخی هستیم. رونالدو پیش از دیدار برابر فرانسه با ۱۰۷ گل پشت سر دایی ۱۰۹ گله قرار داشت. علی دایی با تیم ملی ایران در ۱۴۹ بازی بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ موفق به ثبت این تعداد گل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید او هرگز تصور نمی کرد روزی فوتبالیستی بیاید و رکورد او را تهدید کند ولی کریستیانو رونالدو با دو گلی که وارد دروازه فرانسه کرد، توانست ۱۰۹ گله شده و با رکورد تاریخی دایی برابری کند.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی توانست با زدن دو گل در دیدار برابر فرانسه شمار گلهای خود را به عدد ۱۰۹ برساند تا به رکورد علی دایی برسد.

دایی بیش از ۱۵ سال صاحب رکورد برترین گلزن دیدارهای ملی بود که اکنون رونالدو نیز در کنار او در صدر قرار می‌گیرد.

عمر مومنی ، کاریکاتوریست معروف انیمیشنی در این باره طراحی کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی علی دایی عمر مومنی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!