Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:32:22 GMT

طعنه تیبو کورتوا به هلند پس از صعود بلژیک

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۴۸۴۴

طعنه تیبو کورتوا به هلند پس از صعود بلژیک

تیبو کورتوا پس از صعود بلژیک به یک چهارم نهایی یورو 2020، به تمجید از هم تیمی هایش پرداخت و کنایه ای هم نثار هلند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک شب گذشته با تک گل تورگان هازارد موفق شد پرتغال را در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 شکست داده و به جمع 8 تیم نهایی مسابقات راه یابد.

تورگان هازارد زننده تک گل این دیدار در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه ویژه اتحادیه فوتبال اروپا را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی بلژیک پس از صعود تیم ملی کشورش به جمع هشت تیم برتر اروپا گفت:« شنیدم که برخی هلندی ها از ما انتقاد می کنند اما آرامش خودمان را حفظ کردیم و حالا آنها حذف شده اند.»

 

او در مورد بازی گفت:« در نیمه دوم حریف با شایستگی بازی کرد اما به خوبی دفاع کردیم. بازی کاملی بود و به سختی برای حفظ برتری تلاش کردیم. در این بازی و در لحظات حیاتی خودمان را نشان دادیم. تیم منسجمی بودیم و از بابت صعود خیلی خوشحالم. نظم دفاعی تیم را دوست داشتم.»

 

 

 

 

کورتوا در مرد مصدومین بلژیک هم صحبت کرد:« امیدوارم ادن هازارد و کوین دی بروین برگردند. ما البته در صورت عدم حضورشان مقابل ایتالیا هم بازیکنان خوبی برای پر کردن جای خالی شان داریم.»

رئال مادرید تیم ملی هلند تیبو کورتوا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی هلند تیبو کورتوا یورو 2020 تیبو کورتوا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ورژن هیولای ادن هازارد در فصل 15-2014 / فیلم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد