Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:29:17 GMT

هواداران پشتوانه بزرگ تیم شهرداری گرگان هستند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۴۹۱۴

هواداران پشتوانه بزرگ تیم شهرداری گرگان هستند

گروه استان‌ها – سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هواداران پشتوانه بزرگی برای تیم هستند، گفت: بازیکنانی می‌خواهم که قلب‌شان برای تیم بتپد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، تیم شهرداری گرگان فصل گذشته با هدایت مهران شاهین طبع برای نخستین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال شد، اما با جدایی شاهین طبع از شهرداری گرگان و پیوستنش به شیمیدر، مهران حاتمی هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبال دوستان گرگانی نگران فصل نقل و انتقالات و جدایی سرمربی موفق این تیم و بازیکنان‌شان هستند و حاتمی با اینکه همان ابتدا اعلام کرد که قولی برای قهرمانی در آسیا به هواداران و مسئولان این باشگاه نمی‌دهد اما به این موضوع هم اشاره کرد که بازیکنانی که دلشان با تیم باشد را حفظ خواهد کرد.

سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص پیوستنش به این تیم گفت: گرگان از تیم‌های ریشه دار بسکتبال ایران است که چندین دهه افتخارآفرینی کرده و همواره بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگی داشته است.

مهران حاتمی افزود: گرگان مهد بسکتبال ایران و حضور در این تیم افتخار است و امیدوارم لیاقت لطف دوستان را داشته باشم.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیم شهرداری گرگان گفت: تیمی که قهرمان فصل گذشته شده سرمربی و برخی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده و ما سعی کردیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم تا این خلا پر شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: به دلیل تغییرات ایجاد شده در تیم، هواداران باید در نتیجه گیری صبور باشند زیرا چند بازیکن از تیم جدا شدند و رسیدن به هماهنگی و انسجام زمان خواهد برد.

شاهین‌طبع هدایت تیم بسکتبال شیمیدر را بر عهده گرفتبسکتبال ایران باز هم مغلوب ژاپن شدتیم ملی بسکتبال ایران شکست مقابل ژاپن را جبران کرد

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که هدایت تیم شهرداری گرگان را قبول کردم این بود که بازیکنان را می‌شناسم و بازیکنان ملی از لحاظ فنی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

وی اضافه کرد: هر کس دلش با تیم باشد درصد موفقیتش هم بیشتر است و ما بازیکنانی به خدمت می‌گیریم که قلب‌شان برای این تیم بتپد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: عملکرد شهرداری گرگان گویای بسیاری از مسائل است و شهردار گرگان در تمام موارد پای کار بوده و امیدواریم این روند سال‌های آینده هم ادامه دار باشد. اگر سایر شهرداری‌های کشور مانند شهرداری گرگان عمل کنند شاهد پیشرفت ورزش کشور خواهیم بود.

حاتمی افزود: از بازیکنان می‌خواهم با تمام وجود کنار تیم‌شان باشند و امیدواریم فصلی را رقم بزنیم که رضایت هواداران و مسئولان را به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: هواداران گرگانی خونگرم و بسکتبال بلد هستند و پشتوانه بسیار بزرگی برای تیم شهرداری گرگان محسوب می‌شوند، آنها همواره از تیم شهرشان حمایت می‌کنند و در لحظات حساس به کمک تیم می‌آیند.

گفتنی است؛ کیوان ریاعی، سجاد پذیرفته، رسول مظفری، امیر صدیقی، مبین شیخی، میثم میرزایی، پری پتی، محمد جمشیدی، علیار نجفی و پدرام فخفوری، بازیکنانی هستند که تا این لحظه جذب تیم شهرداری گرگان شده‌اند.

انتهای پیام/588/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم شهرداری گرگان بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است