Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ این مطلب در هنگامی منتشر می شود که واتیکان سرگرم تحقیق در باره اتهام بدرفتاری و بی تفاوتی سران کلیسای لهستان به چنین رخدادهایی است.  

لهستان کشوری عمدتا کاتولیک مذهب است که روحانیان در آن از احترام ویژه ای برخوردار هستند.

واتیکان به تازگی چند اسقف و سراسقف لهستان را به علت بی تفاوتی، تنبیه و از برگزاری مراسم مذهبی در کلیسا محروم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رییس کلیسای کاتولیک لهستان در یک نشست مجازی با تکرار پوزش های پشین از قربانیان چنین رخدادهایی، از آنها خواستار بخشش شد.  

 در نخستین گزارش مربوط به این کلیسا در سال های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۸ میلادی، ۳۸۳ روحانی متهم به بدرفتاری با ۶۲۵ فرد خردسال و پائین تر از سن قانونی شده اند، که نام ۴۲ تن از آن روحانیان در تازه ترین گزارش دفتر آمار کلیسا نیز به چشم می خورد.

برچسب‌ها کلیسا کاتولیک آزار جنسی کلیسا کشیش ورشو لهستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلیسا کاتولیک آزار جنسی کلیسا کلیسا کاتولیک آزار جنسی کلیسا کشیش ورشو لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم یاستربسکی با سرمربی کار کشته خود مارسلو مندز توانست با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان میخائیل وینیارسکی در تیم زاویرچه پیروز شود و با این برد قهرمان پلاس لیگای لهستان شوند.

یاستربسکی در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 پیروز شد تا همچون سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. تیم زاویرچه نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 برد و به مقام دومی بسنده کرد.

در این مسابقه ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی یاستربسکی ونگل با درخشش خود ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت و جام قهرمانی را به هوادارانشان هدیه داد.

یاستربسکی حالا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل ترنتینو ایتالیا آماده خواهد کرد تا در صورت قهرمانی فصلی رویایی را به پشت سر بگذارند.

دیگر خبرها

  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد