Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:24:54 GMT

انگلیس-آلمان برای من یک مسابقه خاص خواهد بود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۵۲۳۹

انگلیس-آلمان برای من یک مسابقه خاص خواهد بود

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، می‌گوید تقابل با انگلیس یک مسابقه ویژه برای او خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جذاب بازی فردای دو تیم انگلیس و آلمان حضور جمال موسیالا در مانشافت محسوب می شود. این بازیکن که می توانست برای انگلیس و تیم ملی آلمان به میدان برود، نهایتاً ژرمن‌ها را انتخاب کرد و به همین خاطر مسابقه فردا شب می تواند از جذابیت های زیادی برای او برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمال موسویالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، در آستانه دیدار فردای آنها مقابل انگلیس گفت: "من تصمیم آگاهانه ای گرفتم که برای آلمان بازی کنم. اما البته این یک بازی معمولی برای من نیست. انگلیس خانه دوم من است و من دوستان زیادی در آنجا داشتم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. من نمی خواهم دوران حضور در آنجا را فراموش کنم. این یک مسابقه ویژه برای من خواهد بود."

 

 

 

 

موسیالا پیش از این در تیم های پایه انگلیس با ستاره کنونی این تیم یعنی جود بلینگهام هم تیمی بوده است. او در این باره گفت: "من پیش از این در مورد این موضوع با جود بلینگهام صحبت کردم و جالب است که ما در نهایت ما باید با آنها بازی کنیم. من هیجان زده هستم که ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد و قطعاً یک بازی سخت مقابل یک حریف عالی خواهد بود.

 

من می‌دانم که این رقابت یک تاریخچه طولانی دارد و حتی وقتی که آنجا بودم می دیدم که این یک مسابقه بزرگ در انگلیس محسوب می شود. منتظر این بازی هستم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد پیروزی و صعود به مرحله بعدی است."

 

 

 

 

بلینگهام گفت که بعد از بازی ما همدیگر را خواهیم دید و لباس هایمان را تعویض خواهیم کرد. دیدن دوباره او خوب خواهد بود. چند سال با هم برای انگلیس بازی کردیم. ما حتی مقابل آلمان بازی کردیم و  اکنون در یک تورنمنت بزرگ به مصاف یکدیگر می رویم."

 

تبدیل شدن به جوان ترین بازیکن آلمان در یک تورنومنت مهم: "این چیز خاصی است اما هیچ تأثیری بر شخصیت یا طرز فکر من ندارد. من همیشه سعی می کنم همه چیزم را ارائه بدهم. یک رکورد مانند آن در حال حاضر خوب است اما شما خیلی زود پیش می روید. این همان کاری است که باید انجام دهید."

تیم ملی انگلیس جمال موسیالا یورو 2020 تیم ملی آلمان جود بلینگهام بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس جمال موسیالا یورو 2020 تیم ملی آلمان جود بلینگهام بایرن مونیخ تیم ملی آلمان یک مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

چلسی و تاتنهام در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که بازی با برتری 2-0 شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه شد.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد