Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مقاومت عراق در پایان نشست امروز خود تصمیم گرفتند به حملات آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی در مرز عراق و سوریه پاسخ بدهند.

به گزارش ایسنا، یکی از اعضای مهم گروه عصائب اهل الحق عراق به العربی الجدید گفت: نشست گروه‌های مقاومت صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد و حاضران در این نشست با لزوم پاسخ به حملات آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف‌های زیادی در بغداد تلاش می‌کنند مانع پاسخ نظامی گروه‌های مقاومت شوند. بیشتر این طرف‌ها دولتی و نگران تشدید تنش نظامی با آمریکا هستند. گروه‌های مقاومت مخالف این مساله هستند و می‌خواهند به حملات آمریکا پاسخ دهند.

وی درباره نوع پاسخگویی گفت: پاسخ ما علیه پایگاه‌های اشغالگران خواهد بود.

از سوی دیگر کمال الحسناوی، معاون رهبر گروه"حرکه الابدال" گفت: در سایه نشست امروز به زودی پاسخ مناسبی خواهیم داد.

وی گفت: آمریکا پایگاه‌های حشد شعبی را هدف قرار داد و تعدادی از اعضای آن شهید شدند. ما از سکوت دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در قبال تجاوز آمریکا تعجب می‌کنیم. آمریکا می‌خواهد گروه‌های عراقی را وارد درگیری کند تا تنش امنیتی در این کشور ایجاد کند این درحالی است که این گروه‌ها برای تقویت ثبات امنیتی تلاش می‌کنند اما در عین حال آماده هرگونه رویارویی با نیروهای آمریکایی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق آمريكا حملات آمریکا گروه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری شهاب گردان‌های شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردان‌های الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردان‌های شهداء الاقصی صحنه‌هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردان‌های الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردان‌های عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهاد‌های امنیتی به دنبال یافتن جایگزین‌هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرف‌ها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی درباره توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات