Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در گفتگو با فارس از قتل پسر 13 ساله در درگیری 2 جوان در منطقه تجریش خبر داد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماجرای درگیری 3 جوان در خیابان وطن پور به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و اطلاع پیدا کردند 2 پسر 16 ساله با یک پسر 13 ساله درگیر شده و 2 پسر نوجوان در این درگیری باعث زمینگیر شدن پسر نوجوان شده و در حالیکه پسر 13 ساله نیمه جان روی زمین افتاده بود 2 پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند که در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کالوسی ادامه داد: پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو می رود؛ این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی ادامه داشت و مشخص شد یکی از 2 نوجوان دستش را دور گردن پسر 13 ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ وی شده است.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که در درگیری 3 پسر نوجوان یک دختر 17 ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است که با هماهنگی با مقام قضایی، مخفیگاه 2 پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در ادامه ماموران در عملیات های جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از 2 پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

سرهنگ کالوسی خاطرنشان کرد: دختر و پسر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل تجریش پسر ۱۳ ساله نزاع دسته جمعی پسر نوجوان پسر 13 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- ویدئویی از لحظه دستگیری مرد شمشیر به دست در لندن پایتخت انگلیس پس از کشته شدن یک پسر ۱۴ ساله منتشر شده است.

به گزارش فرارو، ویدئوی منتشر شده مرد جوان را با هودی زرد نشان می‌دهد که شمشیر را در حالی که در خیابان ایستاده است، در دست گرفته است، و کمی بعد افسران پلیس با استفاده از تپانچه برقی او را زمین‌گیر کردند.

لوئیزا رولف، دستیار کمیسر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت مهاجمی که دستگیر شده بود در بیمارستان بستری است.

وی گفت: مرد ۳۶ ساله دستگیر شده به ظن قتل دستگیر شده است. در حال حاضر با توجه به جراحاتش، نتوانستیم با او مصاحبه کنیم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند