Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش النجاء در توئیتی نسبت به جنایت آمریکا در هدف قرار دادن حشد الشعبی واکنش نشان داده و ضمن اعلام شکست تلاش‌های سیاسی از رویکرد نظامی برای اخراج اشغالگران سخن گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق در تویتی هدف قرار گرفتن شماری از نیروهای مرزبان عراقی از تیپ 14 حشد الشعبی را به شدت محکوم و تاکید کرد، این اقدام ثابت کرد دولت جدید آمریکا هم روی دیگر سکه دولت قبلی این کشور بوده و در کار انتشار شرارت، دخالت در سرنوشت ملت‌ها و سرقت و چپاول منابع آنها تفاوتی بین دولت‌های مختلف آمریکایی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از این تویت  خطاب به مسئولین آمریکایی گفت: این افراد شرور و اشعالگر باید بدانند که راه ما راه شهادت است، ما کفن به دوش خود نهاده و برای کارزار بزرگ غسل شهادت کرده‌ایم.

به گفته دبیر کل جنبش النجباء حال که تلاش‌های سیاسی برای اخراج این متجاوزان با شکست آشکار مواجه شده است، از این پس مقاومت نظامی حرف نهایی را خواهد زد و عراق همچنان سربلند باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند