Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، در ادامه عملکرد ضعیف خود مقابل کرواسی نیز یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در دو مسابقه اول خود در دور گروهی رقابت‌های یورو با دو تساوی مقابل سوئد و لهستان متوقف شد؛ دو دیداری که لاروخا موقعیت‌های زیادی در آن ها از دست داد و بیشترین انتقادات در این بین به ستاره خط حمله این تیم یعنی آلوارو موراتا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد ضعیف آلوارو موراتا در مسابقه سوم اسپانیا مقابل اسلواکی نیز ادامه داشت و او در پیروزی پرگل تیم لوئیس انریکه یک پنالتی را از دست داد تا انتقادات هواداران لاروخا از این بازیکن به اوج خود برسد و حتی بسیاری علیه او فحاشی کنند.

 

با این حال حمایت‌های لوئیس انریکه از مهاجم خود همچنان ادامه داشته و در دیدار امشب اسپانیا مقابل کرواسی در یک هشتم نهایی یورو نیز از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده کرده است. با این حال موراتا در این بازی نیز یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد؛ جایی که فران تورس توپ را در دهانه دروازه برای موراتا ارسال کرد اما این بازیکن آن را با ضربه سر به دوماگوی ویدا کوبید تا یک اشتباه بزرگ دیگر از او به ثبت برسد.
این در حالی بود که موراتا و دیگر بازیکنان اسپانیا به خطای هند مدافع کرواسی نیز اعتقاد داشتند اما داور از این صحنه عبور کرد.

 

 

 

 

یوونتوس تیم ملی اسپانیا یورو 2020 آلوارو موراتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی اسپانیا یورو 2020 آلوارو موراتا آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شمشیر کمیاب هزار ساله

محققان دریافتند که شمشیر کمیاب هزار ساله‌ای که در اسپانیا کشف شده است، به دوران اسلامی این کشور تعلق دارد.

به گزارش ایسنا، نتایج تحقیقات جدید نشان داد که یک شمشیر کمیاب که لقب «اکس‌کالیبور» به آن داده شده است و در «والنسیا»، شهری واقع در اسپانیا کشف شده است، در حقیقت یک هزار سال قدمت دارد و این یعنی؛ این شمشیر آخرین‌بار زمانی از قبضه خارج شده است که بخش زیادی از اسپانیا تحت حکمرانی مسلمانان بوده است.

«لایوساینس» در این‌باره نوشت، این شمشیر آهنین ۴۶ سانتی‌متری در سال ۱۹۹۴ درحالی داخل یک گور پیدا شد که به صورت عمودی در آن قرار داده شده بود و به همین دلیل به یاد شمشیر افسانه‌ای پادشاه «آرتور» لقب «اکس‌کالیبور» به این شمشیر داده شد. بر اساس داستان‌های قرون‌ وسطایی، پادشاه «آرتور» این شمشیر را که به صورت عمودی داخل یک سنگ بود از آن بیرون کشید و به تاج و تخت بریتانیا رسید.

شمشیر والنسیا در خانه‌ای متعلق به دوران اسلامی پیدا شد. مقامات شهر والنسیا در بیانیه‌ای اعلام کردند که دسته شمشیر با صفحات برنز تزئین شده و دارای انحناهایی است که کار با شمشیر را راحت‌تر می‌کند.

حتی با وجود اینکه شمشیر در یک محوطه متعلق به دوران اسلامی کشف شده است، یک ویژگی آن تعیین قدمت را دشوار می‌کرد؛ خمیدگی شمشیر کمی به سمت نوک شمشیر است که این ویژگی در شمشیرهای ساخته شده توسط «ویزیگوت‌»ها که از سال ۴۱۸ تا ۷۱۱ میلادی بر اسپانیا حکومت می‌کردند نیز دیده می‌شود. در نتیجه این ابهام مطرح شده بود که آیا این شمشیر مربوط به دوران ویزیگوتی است یا اسلامی؟!

برای پاسخ دادن به این سوال، یک باستان‌شناس از «دانشگاه گرانادا» تحقیقاتی را برای تعیین قدمت این شمشیر آغاز کرد و با بررسی فلزکاری و رسوب به جای مانده در آن، به این نتیجه رسید که قدمت این شمشیر به قرن دهم میلادی بازمی‌گردد. همچنین مشخص شد که اندازه شمشیر برای اینکه توسط یک سوارکار مورد استفاده قرار بگیرد، تعیین شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • عادت های روزمره ای که نمی دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • قدردانی بسیار خاص و متفاوت از مادران در لالیگا اسپانیا | روز مادر در استادیوم | ویدئو
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند