Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@21:17:24 GMT

۲۴ انتصاب در کمیته‌های فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۵۹۱۸

رییس فدراسیون فوتبال در احکامی جداگانه، اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در ۲۴ حکم که از سوی شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال به امضا رسیده، اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون به شرح زیر منصوب شدند:

ولی اله خسروی و قاسم کوهستانی به عنوان عضو کمیته جوانان، سیده شهره موسوی، احسان اصولی صفار، علی موقر، عباس حیدر نوری و حمید بیگی به عنوان کمیته موقت فوتبال مجازی، منصور بیک وردی، جواد ششکلانی، حسین جعفرزاده و آبختی سنجابی به عنوان عضو کمیته استان‌ها، رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه، علی طاهری و محمدرضا کافی به عنوان عضو کمیته فوتسال، فرشاد تفکری، صمد نوتاش به عنوان عضو کمیته بازی جوانمردانه و مسوولیت اجتماعی، پریا شهریاری، قاسم رنجبریان، قربانعلی الماسخاله، فرشاد فلاحت‌زاده به عنوان عضو کمیته فوتبال ساحلی، حمیدرضا مهرعلی و محسن سلاجقه به عنوان عضو کمیته بازاریابی و تلویزیون، حسین زرگر به عنوان عضو کمیته داوران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از حکم رییس فدراسیون به اعضای کمیته های مختلف آمده است: با عنایت به تخصص تعهد و تجارب ارزشمندتان و مصوبه هیات رئیسه فدراسیون در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و طبق ماده ۴۶ اساسنامه فدراسیون فوتبال و به موجب این ابلاغ به عضویت کمیته "های" یاد شده منصوب می‌شوید. امید است با تلاش متسمرتان و دیگر همکاران در راستای مسئولیت در کمیته "های جوانان، موقت فوتبال مجازی، استانها، بازی جوانمردانه و مسئولیت اجتماعی، فوتبال ساحلی، بازاریابی و تلویزیون، داوران" شاهد ارتقای بیش از پیش در فدراسیون باشیم. موفقیت و به‌روزی روز افزونتان در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسالت داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عنوان عضو کمیته فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس