Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع  کرج افزود: دولت آینده باید با محبت و برادری فاصله ها را کم کند و شرم آور است که اکنون در گوشه ای از شهر می بینیم برخی غذای روزانه ندارند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی تحت بمباران تبلیغاتی است و دیدیم که در انتخابات ۱۴۰۰چه تلاش هایی برای عدم مشارکت مردم شد بنابراین درود بر مردمی که دراین انتخابات شرکت کردند، حتی کسانی که رای سفید دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی گفت: مشارکت بالای مردم باوجود تبلیغات منفی دشمنان برای مشارکت ۲۰ درصدی حاکی از آن است که همچنان نظام اسلامی عزتمند در راه حفظ ارزشها به حرکت خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: مردم بصیر ایران اسلامی همواره پای نظام هستند و رهبر انقلاب اسلامی نیز با تمام وجود پشتیبانی دارد.

حاجی بابایی اظهارداشت: وجود مردم سبب شده باوجود توطئه های مدرنی که امروز علیه نظام اسلامی شاهد هستیم همچنان پیروز میدان باشیم.

وی یاد آورشد: ملت ایران اسلامی شهید حججی و شهید سلیمانی که نماد مردمی بودن انقلاب ۵۷ است را دارد و باوجود ناراحتی هایی که مردم از برخی از مسوولان دارند اما حافظ انقلاب و ارزشهای آن هستند  و تاکنون امریکا نتوانسته نقشه های شوم خود را اجرایی کند.

رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهید سلیمانی مرد میدان است و باید خود را در مسیر شهدا نگه داریم تا از معبرها عبور کنیم .

وی بااشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: هیچ فردی انقلابی تر از امام راحل (ره) نیست و امام عاقل ترین مردم بود بنابراین همه باید با تبعیت از رهبر انقلاب در مسیر بالندگی نظام اسلامی حرکت کنیم.

حاجی بابایی یادآورشد: پیش از انقلاب اسلامی امریکا هیچ مشکلی با ما نداشت ، چرا که از اسلام ناب محمدی (ص ) خبری نبود و با رهبری امام راحل (ره) اسلام اهل بیت(ع) معرفی شد.

وی اضافه کرد: دنیا در برابر اسلام ناب محمدی (ص) کم آورد چراکه این اسلام دروغ ها و چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد.

رییس کمییسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بنابراین دنیا برای مقابله با انقلاب اسلامی به پا خواست و هشت سال جنگ به ایران اسلامی تحمیل شد بطوریکه تمام ابرقدرت ها در مقابل کشور ایستادند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی آنقدر توطئه و نقشه شوم اجرا کردند که هیچ جای کشور از حملات فرهنگی ، سیاسی و نظامی آنان در امان نبود.

حاجی بابایی گفت: اما ملت ایران در برابر این توطئه ها ایستادگی کرد و شهدا با نثار جان خود سبب عقب نشینی دشمنان شدند بطوریکه جمهوری اسلامی به قدرتی بزرگ تبدیل شده که در نتیجه ایثاگری شهدا و جانبازان است .

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: عزیزان شما برای ایران اسلامی عزت و شرافت را خلق کردند و حقوق بشر آمریکایی رسوا شد .

حاجی بابایی گفت: تا امروز هرانچه اعم از تحریم اقتصادی بکارگیری ۲۵۰ شبکه فارسی زبان علیه  جمهوری اسلامی بکار بستند اما موفق نشدند چراکه ملت ایران ۴۲ سال است که شهادت و ایثار را برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی سرلوحه قرار داده است.

وی با اشاره به پیروزی انتخابات ۱۴۰۰ در ۲۸ خرداد ماه امسال افزود: دراین انتخابات مردم با حضور خود نشان دادند با وجود شکایت از برخی عملکرد ها، شاکی از قرآن، شهدا و رهبری نبودند و شاکی از افرادی هستند که انقلابی نیستند.

حاجی بابایی بیان داشت: باتوجه به اینکه منتخب ریاست جمهوری خود گفته آمده آسیب های بوجود آمده در سرمایه های اجتماعی را التیام بخشد و گله مندی را برطرف کند نباید در کابینه کسی را انتخاب کند که در ۴۲ سال گذشته رانت استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: ما جناح سیاسی نمی شناسیم ما انقلابی می شناسیم و هرکس که تلاش کند مردم به سرمنزل مقصود برسند این رییس را می شناسیم .

حاجی بابایی ادامه داد: هشتمین منتخب ریاست جمهوری از انقلاب سوء استفاده نکرده و زندگی عادی دارد و باید کمک کرد چراکه کار سنگینی است و دولت نیاز دارد که ۸۰ میلیون نفر پشت سرش باشند تا از معبرها عبور کند.

وی تاکید کرد: کارهای زیادی مانده که باید انجام شود ولی شدنی است و درجمهوری اسلامی کار نشدنی نیست چراکه نیاز به اراده قوی داریم .

  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز انتخابات ۱۴۰۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز انقلاب اسلامی ایران اسلامی نظام اسلامی حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند