Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به علت بدسلیقگی، مهرعلیزاده از جناح اصلاح طلبی معرفی نشد و من شنیده بودم او‌ ضابطه و معیار جبهه اصلاحات را خواهد پذیرفت و در نهایت هم بر خلاف اینکه او‌ حتی جز ۹ کاندیدا نبود اما انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محسن آرمین، فعال سیاسی اصلاح طلب، در همایش تقدیر از اعضای ستاد محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: من محسن مهرعلیزاده را همواره مدیری توانمند و پاکدست و شریف دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات من با چهره‌ای دیگر از مهرعلیزاده مواجه شدم و‌ تحسین مرا دو چندان کرد.

آرمین تاکید کرد: مهرعلیزاده در مناظرات در قامت اصلاح طلبی قوی و شجاع ظاهر شد و از دولت اصلاحات گفت و به تکریم خاتمی پرداخت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: به رغم اینکه مهرعلیزاده کاندیدا اصلاح طلبان نبود اما بیش از همه شفاف عمل کرد.

او‌ادامه داد: به علت بدسلیقگی، مهرعلیزاده از جناح اصلاح طلبی معرفی نشد و من شنیده بودم او‌ ضابطه و معیار جبهه اصلاحات را خواهد پذیرفت و در نهایت هم بر خلاف اینکه او‌ حتی جز ۹ کاندیدا نبود اما انصراف داد.

آرمین افزود: انتخابات تمام شد و چه آنهایی که رای دادند و چه ندادند این را می دانند و‌ مهم از این به بعد است. طبعا همه واقف هستند که نمی توانیم به راحتی و سرعت پاسخ چه باید کرد را بدهیم؛ اما آنچه که نباید رخ بدهد ناامیدی است.

او خاطرنشان کرد: عرصه سیاست فراز و فرود زیادی دارد و نباید ناامید شویم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: عرصه سیاست، عرصه رقابت میان احزاب نیست و برای رقابت میان گفتمان های سیاسی است. مادامی که یک گفتمان بتواند جامعه را اقناع کند پیروز خواهد بود و‌باقی می ماند. اگر گفتمان اصلاح طلبی قادر به تبیین پدیده واقعیات سیاسی نباشد و گفتمان دیگری بتواند اینکار را انجام بدهد، جایگزین می شود و‌ نیاز به اما و‌ اگر و‌ باید و نبایدی نیست.

او‌ تاکید کرد: با وجود همه مشکلات من امروز هیچ‌ گفتمانی را آلترناتیو جریان اصلاحات نمی دانم. وضعیت امروز کشور ما مشابهات زیادی در دنیا دارد.

آرمین ادامه داد: نیاز به تحلیل دقیق از شرایط داریم تا گفتمان اصلاح طلبی را بازسازی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات دولت اصلاحات اصلاح طلبان رقابت جامعه مشکلات انتخابات انتخابات 1400 فعال سیاسی اصلاح طلب اصلاح طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بحران ادبیات داریم
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد