Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوتگیت می گوید انگلیس تلاش کرده است تا در سالیان اخیر در عرصه فوتبال، از آلمانی ها الهام بگیرد. 

گرت ساوتگیت در نشست خبری قبل از بازی انگلیس و آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، سرمربی سه شیرها در ابتدای این نشست در مورد احتمال حضور بن چیلول و میسون مانت در بازی پیش رو گفت:

آن ها باید جدا از تیم سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می دانید این هفته تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشتند... خلاصه بر این اساس باید تصمیم گیری کنیم. آن ها از میانه های شب می توانند آزادانه به سایر نفرات تیم ملحق شوند. شرایط پیچیده است چون چنین مسابقه ای، یک سطح مشخصی از آمادگی جسمانی و تاکتیکی را می طلبد. 

سرمربی انگلیس در مورد فوتبال آلمان هم گفت:

یکی از کارهایی که پس از جام جهانی برزیل انجام دادیم، انجام تحقیقی بزرگ درباره آلمان، استعداد پروری و آکادمی های آن ها بود. آن ها واقعا تاریخ فوتبالی غنی ای دارند. 

او همچنین در مورد اهمیت بر تن کردن لباس انگلیس تصریح‌ کرد:

هر بار که پیراهن انگلیس را بر تن می کنید، این فرصت را دارید تا گلی بزنید که تا ابد به نمایش درخواهد آمد. این فرصت را خواهید داشت که با یک کار تکنیکی یا تاثیر گذاری در جریان بازی، همیشه در خاطرات بمانید و این از زیبایی های بازی کردن برای کشورتان است. 

ساوتگیت در مورد نقش مهمی که شاید لازم شود جوردن پیفکورد در ضربات پنالتی ایفا کند افزود:

قطعا قبل از آن لحظه خیلی باید بازی کنیم. در وهله اول باید در ۹۰ دقیقه عملکرد خوبی داشته باشیم. درباره سوال تان باید بگویم که او در مهار پنالتی ها خیلی خیلی خوب است و این از لحاظ روانی ما را در وضعیت بسیار خوبی قرار می دهد. 

آیا پیکفورد مثل بازی لیگ ملت های اروپا در سال ۲۰۱۹ برابر سوئیس، پنالتی هم خواهد زد؟

اکثر دروازه بان ها واقعا خوب توپ را شوت می کنند. او قبلا این کار را انجام داده است.  

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم