Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه معتقد است که اونای سیمون واکنش فوق العاده ای به اشتباه خود داشت و فوتبال ورزش اشتباهات است.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری، لوئیز انریکه در این کنفرانس گفت:

این دیداری حماسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی نکات مثبت و منفی داشت. فوتبال ورزش اشتباهات است. هواداران هر دو تیم را به دلیل تلاش و نمایشی که داشتند، تشویق کردند. ما قصد اغراق نداریم. اشتباه ما این بود که فکر کردیم با نتیجه 3-1 همه چیز تمام شده است. هر چقدر بیشتر توپ را دور کنی، بیشتر تضمین کرده ای که آن توپ زودتر به دروازه خودت برگردد. بسیاری از بازیکنان ما حتی به ده بازی ملی نیز نرسیده اند و این منطقی است. ما نمی دانستیم که چگونه توپ را حفظ کنیم و با فقدان دانش در این زمینه مواجه بودیم.

فکر نمی کنم هیچ سرمربی ملی ای در هیچ جای دنیا باشد که موراتا و کاری که برای تیمش می کند را تحسین نکند. او در نبردهای هوایی برتر است، قوی است و ما را به گل می رساند. ما باید واقعاً قدردان این باشیم که مهاجمی مانند او داریم. من برای بازی هایی مانند این دیدار آماده ام اما مطمئن نیستم که خانواده ام یا هواداران نیز چنین حسی داشته باشند. من تیم را برای بازی در چنین دیدارهایی آماده کرده ام و صادقانه بگویم، فکر می کنم فقط یک اشتباه بزرگ انجام دادیم. پایان این بازی بسیار زیبا بود، خوشحالم که این دیدار به ما شانس دومی برای پیروز شدن داد.

اونای سیمون درسی به تمام بچه های دنیا داد. فوتبال از اشتباهات تشکیل شده است و واکنش او که سیوهای فوق العاده ای انجام داد، مثالی برای این بود که چرا ما چنین اعتمادی به او داریم. پس از یک اشتباه، اشتباهت دیگر اهمیتی ندارد، بلکه تلاشت پس از آن اشتباه است که اهمیت دارد. من به عنوان بازیکن و مربی بازی های پر از تنش و استرس زایی را تجربه کرده ام اما این بازی حقیقتاً کمی از هر چیزی داشت. ما با توپ های بلند و دفاعی بازی نمی کنیم، حتی اگر سبک بازی مان منجر به چنین بازی های حساسی شود. ما فقط با تلاش برای تصاحب توپ و بازی کردن با آن، دفاع می کنیم.

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود