Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی استثنایی و بیادماندنی، فوتبال اوج زیبایی هایش را با ۱۴ گل در جریان دو بازی تماشایی جام ملت های اروپا نشان داد و دو تیم فرانسه و کرواسی از گردونه یورو ۲۰۲۰ حذف شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، فوتبال هرچه زیبایی داشت و لحظاتی تاریخی برای فوتبال‌دوستان دنیا رقم زد که بعید است تا پایان عمر از یاد ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دو بازی امشب جام ملت‌های اروپا به نمایش گذاشت. قطع شدن صدای خروس‌ها مدعی اول فتح یورو و صدرنشین گروه مرگ مقابل سوئیس تیم سوم گروه مقدماتی... بارها تغییر نتیجه در بازی اسپانیا و کرواسی با ثبت نتیجه ۵ بر ۳ در میدان!

دو تیمی که برگزارکننده فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بودند، در بالاترین سطح کیفی فوتبال ملی دنیا یعنی یورو ، کم آوردند و به جمع هشت تیم پایانی هم راه نیافتند.

دو نتیجه تساوی مشابه ۳ بر ۳ در دو مصاف اسپانیا با کرواسی و فرانسه با سوییس، هر دو مصاف امشب و بامداد امروز را به وقت هلی اضافه کشانید و اسپانیا خوش شانس بود که با بهره گیری از خستگی کروات‌ها دو گل زد و صعود کرد اما خروس نشان‌ها هرچه جنگیدند ، حریف عزم کم سابقه سوئیسی ها نشدند و بازی ۳ بر یک برده را با تساوی عوض کرده و در ضربات پنالتی از جام خارج شدند.

دبل کریم بنزما و مهار پنالتی ابتدای نیمه دوم توسط لوریس هم نتوانست فرانسه پرستاره را در یورو حفظ کند.

 

 

 

تیم ملی سوئیس بعد از اینکه نیمه اول دیدار یک هشتم نهایی یورو 2020 را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند در اوایل نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد؛ بعد از این اتفاق، فرانسوی ها در عرض 4 دقیقه دو بار به گل رسیدند تا همه چیز به یک باره عوض شود.

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس برای تغییر شرایط بازی ماریو گاورانویچ را در دقیقه 73 به جای شقیری باتجربه راهی زمین کرد؛ تنها دو دقیقه بعد از این تعویض بود که پوگبا گل سوم را هم برای فرانسه به ثمر رساند.

این اما پایان کار نبود و سوئیس در دقیقه 81 بار دیگر توسط هریس سفروویچ به گل رسید تا اختلاف را به حداقل برساند. تلاش شاگردان پتکوویچ برای به تساوی کشاندن بازی در حالی که می رفت بی نتیجه مانده و فرانسه برنده این دیدار شود، ماریو گاورانویچ در دقیقه 90 با یک گل دیوانه وار، بازی را به تساوی کشانده و سوئیس را در یورو نگه داشت.

در حالی که فرانسوی ها خود را برای برپایی جشن صعود آماده کرده بودند، تعویض طلایی سوئیسی ها در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با از پیش رو برداشتن مدافع مقابل خود با یک ضربه دیدنی دروازه لوریس را باز کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها هفتم تیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 یورو 2020 جام ملت های اروپا فرانسه حذف فرانسه تصادف اتوبوس سرباز معلم ها هفتم تیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو