Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@00:06:48 GMT

کاپیتان واقعی مثل گرانیت ژاکا / عکس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۷۱۲۵

کاپیتان واقعی مثل گرانیت ژاکا / عکس

دیدار فرانسه و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 پس از تساوی 3-3 با برتری 5-4 سوئیس در ضربات پنالتی به پایان رسید. گرانیت ژاکا که سال های پر حاشیه ای را در آرسنال سپری کرد، ارزش های خود به عنوان کاپیتان در تیم ملی سوئیس را به همه نشان داد. او علاوه بر عملکرد درخشان خود، به عنوان یک کاپیتان با روحیه و قدرت رهبری خود نیز نقش مهمی در برد تیمش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاکا در لحظات سخت، بار تیم سوئیس را به دوش کشید و با مسئولیت پذیری فوق العاده، تیمش را مقابل قهرمان جهان رهبری کرد. او در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمان انتخاب شد و البته به دلیل دریافت کارت زرد، دیدار بعدی سوئیس مقابل اسپانیا را از دست داد.

گرانیت ژاکا و روحیه دادن به بازیکنان سوئیس قبل از ضربات پنالتیژاکا و پتکوویچ پس از صعود سوئیس به مرحله بعدی یورو 2020ژاکا و پتکوویچ پس از صعود سوئیس به مرحله بعدی یورو 2020ژاکا و پتکوویچ پس از صعود سوئیس به مرحله بعدی یورو 2020ژاکا پس از صعود سوئیس به مرحله بعدی یورو 2020ژاکا پس از صعود سوئیس به مرحله بعدی یورو 2020

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش بدون سانسور با علی خسروی: در واکسن ضعیف عمل کردید؛ نمی دانم کدام‌تان کمیسیون می‌گیرید! دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی | استقلال سر راه سپاهان، استقلالی ها سد راه پرسپولیس روی کین: اگر جای رونالدو بودم، تا رختکن به دنبال ژائو فلیکس می دویدم کریستیانو رونالدو، زدن 52 ضربه آزاد در تورنمنت های بزرگ ملی و تنها یک گل

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد