Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی به هراس این رژیم از قدرت پهپادی ایران پرداخته است.

خبرگزاری میزان – پایگاه «جروزالم پست» در گزارشی نوشت «پهپاد ایرانی با بُرد ۷ هزار کیلومتر، هشداری برای اسرائیل به شمار می‌رود.»

این گزارش می‌گوید «بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، این کشور از پهپادی رونمایی کرده که بُردی معادل ۷ هزار کیلومتر دارد؛ ایران این پهپاد را چالشی برای آمریکا و هشداری برای اسرائیل می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته «جروزالم»، «ایران اخیرا از پهپادی با نام غزه رونمایی کرد؛ مشخص نیست که برد ۷ هزار کیومتر مربوط به پهپاد غزه است یا پهپادی دیگر.»

بیشتر بخوانید: گزارش پایگاه آمریکایی از قدرت شناورهای ایرانی در خلیج فارس گزارش «نشنال اینترست» از قدرت ایران در انهدام پهپاد بزرگ نیروی دریایی آمریکا

این گزارش می‎گوید «پهپاد غزه یا شاهد ۱۴۹، قادر به حمل ۱۳ بمب است.»

این رسانه رژیم صهیونیستی در بخش دیگری نوشت «از نظر تئوریک این پهپاد جدید به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند مسیری طولانی را پرواز کند و در هر جایی فرود آید.»

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل پهپادهای ایرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تحولات بین الملل پهپادهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا روس‌ها تشنه کپی پهپاد ایرانی هستند؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 «پهپادهای کوچک و سبک ایرانی سخت مورد هدف قرار می‌گیرند و به روس‌ها قابلیتی داده تا بتوانند در کنترل حریم هوایی رقابت کنند...» این فرازی از گزارش رسانه تخصصی نظامی انگلیسی Forces است که به تحلیل فنی کپی پهپاد شاهد 136 پرداخته که توسط روسیه در جنگ با اوکراین استفاده می‌شود. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • چرا روس‌ها تشنه کپی پهپاد ایرانی هستند؟
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی