Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری گفت: کرونا فرصتی بود که جذب نیروهای داوطلب هلال احمر را توسعه داد و بیشترین گروهی که در حال حاضر از آن ها استفاده می کنیم، پزشکان، پرستاران، مهندسان و گروه های حقوقی هستند.

به گزارش برنا؛ محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره افزایش میزان نیروی های داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: سازمان جوانان هلال احمر فراخوان عمومی برای جذب نیروی داوطلب هلال احمر اعلام می کند و برنامه هایی برای آموزش و جذب این افراد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب نیرو ها و داوطلبان تخصصی در رسته های مختلف

او با بیان اینکه سازمان داوطلبان در رسته های تخصصی نیروی داوطلب جذب می کند، افزود: حوزه های تخصصی ای همچون حقوقدان، پزشکان، پرستاران، معلم و.. جذب نیرو داریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: معمولا وقتی نیاز جذب نیرو داوطلب هلال احمر داریم و فراخوان هایی در این زمینه ابلاغ می شود.

راه اندازی سامانه ای برای جذب نیروهای داوطلب هلال احمر

نصیری با بیان اینکه امسال در طرح ملی نذر آب، فراخوانی را برای جذب نیرو هایی که در حوزه آبرسانی خدمت رسانی می کنند، انجام دادیم، تأکید کرد: سامانه ی #112* را راه اندازی کردیم که از آن طریق افراد می توانند در حوزه های مختلف مشارکت کنند، عضو شوند و ساماندهی شوند، این درحالی است که قبلا این اتفاق از طریق فرم گیری های حضوری انجام می شد.

او افزود: بیشترین گروهی که در حال حاضر از آن ها استفاده می کنیم، پزشکان، پرستاران، مهندسان و گروه های حقوقی هستند.

فرصت ارائه خدمت بی دغدغه به نیروهای داوطلب

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره ارائه مزایا به داوطلبان هلال احمر عنوان کرد: ما فرصت ارائه خدمت به محرمان را بدون دغدغه برای این افراد ایجاد می کنیم چرا که غالبا پیدا کردن نیازمندهای واقعی و فرصت ارائه خدمت به این افراد بسیار محدود است.

نصیری با اشاره به جذب نیروهای داوطلب در ایام کرونا گفت: کرونا فرصتی بود که جذب نیروهای داوطلب توسعه یابد.

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر برنا جمعیت هلال احمر هلال احمر معلم جمعیت هلال احمر خدمت رسانی نیروهای هلال احمر سازمان داوطلبان نیروهای تخصصی جذب نیروهای داوطلب داوطلب هلال احمر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود