Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالراضا حاج‌علی‌بیگی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اغلب ترکیب جمعیتی تفرش سالمند هستند و تاکنون سه هزار و ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط شهرستان تفرش دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: همچنین یک‌هزار و ۳۰۰ نفر نیز در شهرستان تفرش دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در نقاط مختلف شهرستان در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان تفرش بیان کرد: تاکنون بیش از هشت درصد از مردم استان مرکزی در برابر کرونا واکسینه شده‌اند اما در شهرستان تفرش بیش از ۱۵ درصد مردم واکسن این ویروس را دریافت کرده‌اند و این شهرستان به لحاظ سرعت در واکسیناسیون رتبه نخست استان را دارد. 

حاج‌علی‌بیگی اظهار داشت: فرآیند واکسیناسیون در شهرستان تفرش به صورت مداوم و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و به لحاظ همکاری همه‌جانبه مردم هیچ نوع ازدحامی در مراکز واکسیناسیون این شهرستان گزارش نشده است. 

شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است. 

استان مرکزی در زمینه سالمندی رتبه سوم استان‌های پیر کشور را دارد و آمار سالمندی در تفرش بین شهرستان‌های دیار آفتاب در صدر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی تفرش واکسیناسیون واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی تفرش ویروس کرونا استان مرکزی تفرش واکسیناسیون واکسن کرونا شهرستان تفرش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور