Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مبتلایان جدید، ۲۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۷۳ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به روند کاهشی کرونا در استان، تصریح کرد: تعداد مبتلایان روز گذشته ۱۶۲ نفر بود که این تعداد به ۹۹ نفر کاهش یافته با این وجود کاهش شیوع ویروس طی روزهای اخیر در نوسان است و شتاب آن کند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی همچنین از فوت یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد وگفت: با احتساب این یک مورد، مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به یک هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۸۰ هزار و ۵۰ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است که حدود ۹۰ درصد این مبتلایان بهبود یافته‌اند.

شیرانی، عادی‌انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کاهش شیوع کرونا را خطرناک دانست و گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین عاملی است که می‌تواند روند کاهش شیوع را متوقف و آن را افزایشی کند.

به گزارش ایرنا، هم اینک ۱۹۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در وضعیت نارنجی (پرخطر) شیوع کرونا و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود

به گزارش خبرنگار مهر،محسن مولوی ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول هفته کار و کارگر امسال، اظهار کرد: رکن اصلی جهش تولید کارگران هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند: کارگران و کارفرمایان دو همکار در جبهه نبرد اقتصادی می‌باشند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه فضای اقتصادی کشور و فشارهایی که از سمت دشمنان تحمیل می‌شود، بیان داشت: ما در یک جنگ نبرد اقتصادی تحمیلی هستیم که فرقی با نبرد جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ندارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سربازان این جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان هستند یادآور شد: محقق شدن شعار سال با بازوان توانمند این عزیزان محقق می‌شود.

وی درباره راهبرد اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: هدایت صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح استان می‌باشد، امسال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان هستیم و فاز اول حداقل ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سطح استان است که اتفاق می‌افتد.

مولوی خاطر نشان کرد: راهبرد اول نقش بی‌بدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و رفع معظل بیکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تعهد راهبرد دیگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در سال ۱۴۰۳ توسط ۳۸ دستگاه اجرایی، میزان ۱۲ هزار ۹۵۱ فرصت شغلی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با وحدت و مشارکت کارگران، کارفرمایان، مسئولین دولتی و آحاد دیگر باید بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال با مشارکت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی نرخ بیماری را تک رقمی می‌کنیم.

مولوی خاطر نشان کرد: یادمان باشد از مردانی که بهترین واژه‌های هستی شهید و شهادت را برگزیدند و با نام و خونشان عجین شد غافل نشویم که امروز این آسایش و آرامش را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 6093086

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری