Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در مجموعه ورزشی سلمان محله محمود آباد یزد برگزار شد .

گل‌های صدرشیمی را در این بازی سیدعلی میرحسینی , امیرحسین دهقانی و سیدحسین میرحسینی به ثمر رساندند.

تیم فرش حداد اصفهان سه شنبه شب برابر هشتم تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در مجموعه سلمان مردآباد یزد به مصاف مقاومت گلساپوش می  رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال ساحلی در ۲ گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود که در گروه اول تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش با شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و ایفاسرام اردکان هم‌گروه شد و در گروه دوم تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و سپاهان سمنان حضور دارد. 

همچنین فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور از اواخر تیرماه جاری با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهد شد.

در هفته اول لیگ برتر در ۱۵ تیرماه جاری در افتتاحیه لیگ چهاردهم فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم مقاومت گلساپوش در هرمزگان میهمان تیم شهرداری بندرعباس است و ایفا سرام اردکان دیگر نماینده یزد در ۲۱ تیرماه در بوشهر به مصاف دریانوردان این استان می‌رود.  

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی و در این راستا فعالیت‌ رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شد و هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

بازیکنان گلساپوش از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی بارها به اردوها دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکاندار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد اصفهان گلساپوش یزد فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد اصفهان فوتبال یزد اصفهان گلساپوش یزد فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • جم رکورد فروش را شکست
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد