Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار ایرنا، شقایق نوری زاده، پروین فرهادی و  ملیکا محمدی سه فوتبالیست فارس هستند که نام آنها در میان ۳۶ بازیکن دعوت شده از سوی مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان دیده می شود.

شقایق نوری زاده که همین اینک در اردوی تیم ملی شرکت دارد، سابقه زیادی  در تیم ملی به عنوان مدافع دارد و در فصل گذشته لیگ برتر هم در تیم ذوب آهن بازی کرد تا از شهرش شیراز دور باشد و نتواند برای تیم استانش بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوری زاده که ۲۲ سال سن دارد ،یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ ساله  ایران در کارنامه دارد و با تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال ایران مقام سوم رقابت های بین المللی سوچی روسیه هم کسب کرده است.

خانم گل

پروین فرهادی دیگر فوتبالیست دعوت شده از استان فارس است که اصالتی سپیدانی دارد و در شیراز زندگی می کند و ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم های مختلف ملی دارد و در فصل گذشته لیگ برتر در تیم وچان کردستان بازی کرد.

فرهادی که ۲۸ سال سن دارد  در سال ۸۹ نیز در مسابقات آسیایی خانم گل شد و به عنوان فنی ترین بازیکن نیز انتخاب شد و در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در تیم وچان کردستان بازی کرد.

فرهادی  در سال ۹۵ هم که در تیم شهرداری بم  بازی می کرد به عنوان اولین لژیونر فارس به تیم گاز شمال عراق پیوست و در لیگ زنان این کشور بازی کرد و در سال ۹۴ با تیم ملی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی بلژیک بر سکوی قهرمانی ایستاد.  

ملیکا محمدی دیگر فوتبالیست دعوت شده از استان  فارس است که چند سالی در تیم های باشگاه فوتبال بانوان در آمریکا بازی می کند. 

 او سابقه بازی در تیم های مختلف ملی را دارد و به همراه تیم ملی بزرگسالان مقام سوم مسابقات بین المللی سوچی را در کارنامه دارد.

تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال ایران خود را برای مسابقات دور اول انتخابی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ هند آماده می کند.

سقوط تیم فوتبال بانوان فارس به لیگ یک

در لیگ فوتبال برتر فصل گذشته بانوان کشور نماینده  فارس با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم و با چندین نام در رقابت ها شرکت کرد و در نهایت این تیم بدون پیروزی در گروه دوم این رقابت ها با قرار گرفتن در قعر جدول کارش را به اتمام رساند و با لیگ برتر خداحافظی کرد و معلوم نیست ایا این تیم در دسته یک بازی می کند و یا نه.

این در حالی  است که بیش از ۱۰ بازیکن استان فارس در تیم های  مختلف لیگ برتر کشور شرکت داشتند و با توجه به نبودن حامی مالی مجبور به ترک استان خود شدند که اگر برای فارس بازی می کردند در نهایت وضعیت نماینده این استان نمود بهتری داشت  و قطعا هم به لیگ دسته یک سقوط نمی کرد.

سناریوی سقوط رشته های تیمی توپی

 سقوط رشته های تیمی توپی در لیگ برتر سال هاست که در فارس عادی شده، پس از سقوط تیم های فوتبال  برق و فجر، تیم والیبال  بانوان و آقایان، بسکتبال بانوان و آقایان، فوتسال مردان، فوتبال زنان  و هندبال شهید چمران لارستان هم به لیگ های پایین سقوط کردند و برخی از آنها دیگر نامی هم از خود باقی نگذاشتند تا مشخص شود در این بخش خوب کار نشده است.      

هندبال تنها رشته باقی مانده توپی در لیگ برتر

هم اینک هندبال تنها رشته تیمی توپی است که تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون و بانوان فیروزآباد در لیگ برتر حضور دارند و باید منتظر ماند و دید سرنوشت این تیم ها سرانجام به کجا ختم می شود.  

برچسب‌ها فوتبال زنان شیراز لیگ برتر فوتبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان شیراز لیگ برتر فوتبال فوتبال زنان شیراز لیگ برتر فوتبال فارس تیم ملی فوتبال فوتبال بانوان فصل گذشته لیگ برتر دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین