Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان راز و جرگلان ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که با توجه به زیرساخت‌های ضعیف جزو شهرستان‌های محروم استان و کشور محسوب می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: راه‌های روستایی صعب‌العبور، پایین بودن سرانه درآمد، عدم راه اندازی بازارچه مرزی، عدم برقراری سهمیه سوخت مرزنشینان و… جزئی از کاستی‌های این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ضعف‌ها نشان می‌دهد کم کاری زیادی توسط مسئولان شکل گرفته و اینک باید آن را جبران کرد.

پاکمهر از صدور مجوز احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در این شهرستان خبر داد و گفت: مسئله بهداشت یکی از پیشران‌های توسعه است که باید هر چه سریع‌تر در راز و جرگلان ایجاد شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در انتها گفت: نمایندگان استان سعی دارند با همدلی و همراهی یکدیگر مسیر توسعه خراسان شمالی را شتاب دهند.

کد خبر 5246514

منبع: مهر

کلیدواژه: راز و جرگلان بیمارستان مجمع نمایندگان خراسان شمالی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه اردبیل شیوع کرونا واکسن کرونا ایلام هفته قوه قضاییه مواد مخدر راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان صادق علیمرادی روز جمعه بیان کرد: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا امروز، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

سد مخزنی دویرج در ۱۳ کیلومتری شمال شرق شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران بر روی رودخانه دویرج واقع در جنوب غرب استان ایلام احداث می شود.

کد خبر 849037 برچسب‌ها خبر مهم باران سد

دیگر خبرها

  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود