Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در سفر به کرمان  صبح امروز از پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان بازدید کرد.

او در در حاشیه بازدید پروژه‌های حیات طیبه و ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اجرای سیاست‌های سند تحول بنیادین، پروژه حیات طیبه (شهید حاج قاسم سلیمانی) با ۱۵ هزار متر مربع زیربنای آموزشی، کارگاهی، سالن ورزشی، آمفی تئاتر و پروژه سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با ۱۸ هزار متر مربع را جزو بزرگ ترین پروژه‌های فعال بخش عمرانی وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی لاشکی  بیان کرد: در این سال‌ها سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی بوده است و  اعتبارات عمرانی نوسازی نیز رشد حدود ۱۰ برابری را نسبت به سال ۹۲ داشته و سهم اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس کشور از اعتبارات عمرانی کل کشور به بیش از ۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تحول در نظام آموزشی چرخش‌هایی دیده شده است و سند و برنامه، زیر نظام فضا و تجهیزات ما را به سمت ساخت مجموعه‌های آموزشی سوق داده است، تصریح کرد: این مدرسه الگویی است که سند تحول ما را به سمت آن هدایت کرده؛ اما چرا این سند اصرار بر اجرای این طرح دارد به این دلیل است که در این مدارس امکان مدیریت یکپارچه بر کل فرآیند تعلیم و تربیت حاصل می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: استفاده بهتر از سالن‌های ورزشی، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های اجتماعی در این فضا‌ها مناسب‌تر است و کیفیت آموزش نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش معاون وزیر اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله

سید مصطفی موسوی در خصوص اقدامات آب منطقه‌ای گلستان در طرح آبرسانی به شهر کلاله گفت: این طرح تا قبل تا ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفا ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که با اهتمام ویژه دولت محترم سیزدهم و وزارت نیرو برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این طرح اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

او ادامه داد: براین اساس با تجهیز و بهره برداری ۶ حلقه چاه، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌ها و خطوط انتقال، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه، ایستگاه پمپاژ اضطراری با ظرفیت انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، بالغ بر ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شرب شهری کلاله اضافه شد. 

موسوی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ جانبی و احداث مخزن کمکی ۲۰۰۰ متر مکعبی کوسه از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل اجزای طرح آبرسانی به شهر کلاله در سال‌های آتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود