Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی از برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت به شیوه مجازی در کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه خبرداد.

«زهرا کریمی کیسمی» با اشاره به آغاز فصل فراغت کودکان و نوجوانان و لزوم غنی سازی این اوقات با محوریت کانون‌های مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری کلاس‌های مختلف با حضور کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه ادامه داد: این کانون جهت پربارتر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وساير اعضای کانون اقدام به آموزش آنها از طريق فضای مجازی کرده و هر روز يک آموزش در اين فضا اشتراک گذاری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه اکثریت این آموزش‌ها با محوریت صنایع دستی است تصریح کرد: پایان هر ماه به اعضای فعال شرکت کننده هدايایی اهدا مي‌شود.

 

کریمی همچنین از بازنشر گسترده فیلم مربوط به گزارش واکسن ایرانی"برکت" در فضای مجازی به همت اعضای کانون خبرداد و بیان کرد: به‌منظور پاسداشت زحمات متخصصان ايرانی و تشويق مردم برای استفاده از واکسن ساخت وطن، فيلم مربوط به گزارش واکسن ايرانی برکت در حضور رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی به اشتراک گذاردیم.

 

وی همچنین از آموزش‌های کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کيسم جهت پيشگيری از گرمازدگی خبرداد و بیان کرد: با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا طی هشدارهای مختلف در فضای مجازی به اعضای گروه و سايرين با عنوان " گرمازدگی در کمين است " درخواست کردیم تا مواظب گرمازدگی در سالمندان و کودکان باشيد.

 

کریمی ارائه آموزش‌های علائم گرمازدگی و راه‌های درمان آن را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: کلاس‌های آموزشی قرآن، حدیث، گل‌سازی، نقاشی، برگزاری جشن‌ها و مراسمات مذهبی از دیگر فعالیت‌های کانون در طرح تابستانی است.

 

گفتنی است؛ کانون حضرت فاطمه‌(ع) روستای کیسم استانه اشرفیه در حال حاضر تعداد ۱۶۰ عضو از گروه‌های مختلف سنی اعم از برادران و خواهران دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش صنایع دستی کانون های مساجد گیلان غنی سازی اوقات فراغت حضرت فاطمه س فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت