Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده علوم پایه کاربردی و جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، فراخوان جذب نیروی امریه، نیروی همکار و ایده را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، جذب نیروی همکار در پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی در دو ردیف 1- گروه نانوبیوفیزیک و 2- توسعه میادین نفت و گاز انجام می‌شود. نیروی متخصص نخبه، خلاق و کارآفرین (تمام‌وقت/ پاره‌وقت)، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانوبایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، از جمله ویژگی‌های متقاضیان در گروه نانوبیوفیزیک عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی متخصص مهندسی نفت به عنوان عضو هیأت علمی گروه پژوهشی توسعه میادین نفت و گاز، ‌دانش‌آموخته مقطع دکتری مهندسی نفت (گرایش مخازن و بهره‌برداری) از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، از جمله ویژگی‌های متقاضیان در گروه توسعه میادین نفت و گاز عنوان شده است. متقاضیان رزومه خود را با موضوع "جذب نیرو- شماره ردیف" به آدرس ایمیل sec.rias@acecr.ac.ir‌ ارسال کنند.

جذب نیروی امریه

پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی همچنین در نظر دارد در گروه‌های 1- توسعه میادین نفت و گاز: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت (گرایش مخازن و بهره‌برداری) 2-بیوتکنولوژی صنعت و محیط: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دارای مهارت، خلاقیت و نوآوری در رشته‌ مهندسی شیمی (گرایش  بیوتکنولوژی و مهندسی فرآیند) 3- گروه نانو و بیوفیزیک: دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دارای مهارت، خلاقیت و نوآوری در رشته‌های مرتبط با نانو- بایوتکنولوژی، نیروی امریه جذب کند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی، متقاضیان مدارک خود شامل رزومه علمی، توصیه‌نامه از استاد راهنما و توانمندی‌های فردی را تا تاریخ 15 مرداد 1400 با موضوع "امریه-شماره ردیف" به آدرس ایمیل sec.rias@acecr.ac.ir‌ ارسال کنند.

جذب ایده

مرکز تجهیزات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی از صاحبان ایده که طرح توجیهی (بازار، مالی، فنی و اقتصادی) در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارند، دعوت می‌کند فرم مربوط را از آدرس yun.ir/m98axa دانلود و تکمیل نموده و با موضوع "مرکز تجهیزات" به آدرس ایمیل sec.beheshti@acecr.ac.ir ارسال کنند.

طرح‌هایی که تناسب بیشتری با موضوع فعالیت مرکز و امکانات موجود دارند، در اولویت خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22431941-021 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی شهید بهشتی جذب نیروی امریه پژوهشکده علوم پایه کاربردی توسعه میادین نفت و گاز جهاد دانشگاهی نیروی امریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم

در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است