Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده  ولی فقیه در کردستان در بازدید از شهر زرینه و دیدار با روحانیون بخش کرفتو این شهرستان اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای وظیفه مسوولین را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و زیربنایی بالا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مردم با مشارکت خود جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده نظام داده اند و این مشارکت در دیواندره به ۶۲ درصد رسید که نشان از وفاداری به نظام و اتحاد مردم در این شهرستان دارد.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: خدمت بی منت به مردم انقلابی شهرستان دیواندره و صداقت در گفتار و کردار از وظایف اصلی مسوولان شهرستان است که رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

او اضافه کرد: همه ما روحانیون و سایر افراد باید قدردان خون شهدا باشیم که امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های آن‌ها در جبهه‌های جنگ علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: مشکلات معیشتی روحانیون شهرستان دیواندره را به جد پیگیر خواهم بود ودر کنار آن‌ها برای امید دادن به مردم با استفاده از تریبون مساجد تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدت بوده است یادآور شد: هر کدام از نقاط استان کردستان که در زمان جنگ شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده جذابیت‌های معنوی بخصوصی به خود گرفته است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه دشمنان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره