Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سه،‌ دو‌، یک شادی»؛ سومین مجلد از سه‌گانه زیست اخلاق‌مدار نوشته سیدعلی شجاعی روانه بازار نشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کتاب تازه سید‌علی شجاعی برای مخاطب کودک و نوجوان با عنوان «سه، دو، یک، شادی» توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. 

شجاعی بعد از سه‌گانه‌های «فلسفه برای کودکان» و «مهارت‌های زندگی برای کودکان» و انتشارشان به بیش از هشت زبان در کشورهای مختلف و برنده شدن بیش از پنج جایزه داخلی و خارجی این بار سه‌گانه زیست اخلاق‌مدار را برای کودکان تالیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه تلاش دارد در سه محور اساسی اخلاقی را برای مخاطب کودک و نوجوان تبیین کند، «سه‌، دو،‌ یک شادی» سه‌گانه سوم از این مجموعه است،‌ پیش از این «باغبان خاک دیگری» با مفهوم صبر و «این من‌های بازیگوش» با موضوع خرد جمعی اولین  و دومین جلد از این سه‌گانه منتشر و مورد استقبال مخاطب قرار گرفته بود.

تازه‌ترین کتاب سید‌علی شجاعی روانه بازار نشر شدحضور سید‌علی شجاعی با «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» در بازار کتاب کودک و نوجوانانتشار «احتیاط! خطر حمله موش‌ها ... و دیگران» اثر سیدعلی شجاعی

شجاعی در گانه سوم این مجموعه یعنی «سه‌،‌ دو،‌ یک شادی» اخلاق پسندیده دیدن داشته‌ها و لذت بردن از آن‌ها و توانایی شادی با هر چه هست را مضمون قصه قرار داده است.

شجاعی داستان کودکان محله‌ای را روایت می‌کند که عصر آخرین روز تابستان می‌خواهند حسابی خوش ‌بگذارنند،‌ اما به سراغ هر بازی و وسیله‌ای که می‌روند،‌ موفق نمی‌شوند... .

تصویرگری‌های کتاب تازه شجاعی را نیز نرگس طهماسبی بر عهده داشته است،‌ طهماسبی  تلاش کرده است که تکنیک را هم شأن ایده ببیند و همچنان که در پی نوآوری مضمون است، در اجرا هم سرآمد باشد. آنچه در آثار وی بیش از همه چیز به چشم می‌آید پیگیری خلاقیت توأمان محتوا و قالب است و رسیدن به نقطه‌ای که برای هر دو حوزه بهترین ترکیب تقدیم مخاطب شود.

او در کتاب  تازه شجاعی تلاش کرده علاوه بر موفقیت‌آفرینی‌هایی افزون بر متن، از دنیای رئال داستان نیز قدم بیشتر بگذارد و جهان خیال‌انگیز کودک را از هر سو گسترده‌تر کند.

انتشارات نیستان این کتاب را در 32 صفحه گلاسه به قیمت 66هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه سنی کودک کتاب انتشارات نیستان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد گروه سنی کودک کتاب انتشارات نیستان سید علی شجاعی برای کودکان سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار