Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@11:56:31 GMT

رئیسی، قهرمان مبارزه با تروریسم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۸۳۴۹

سال ۹۶ اوج بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها علیه حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی از سوی اصلاح‌طلبان ، شبکه‌های لندنی و ماهواره‌ای و نامزدهای رقیب رقم خورد. تا پیش از آن نام ابراهیم رئیسی کمتر در میان افکار عمومی و رسانه‌ها ردوبدل شده بود و تنها کسانی که اخبار قضائی را دنبال می‌کردند، نام او را شنیده بودند.
بعد از انتخابات ۹۶، بسیاری از ورق‌ها برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لقب آیت‌الله اعدام یا قتل‌عام و متهم کردن رئیسی به ریخت‌وپاش‌های مالی در آستان قدس رضوی تنها بخش کوچکی از تخریب‌ها علیه وی بود. 
حجت‌الاسلام رئیسی، باوجودآنکه مدت کوتاهی آن سمت را عهده‌دار شده بود، ولی از زمان انتخابات ۹۶ به‌صورت کاملا هدفمند و مستمر هدف تخریب‌ها قرار گرفت و بعد از انتخابات این تخریب با شدت بیشتری دنبال شد.   
فراز و نشیب‌های سیاسی حجت‌الاسلام رئیسی با ورود به قوه قضائیه شتاب گرفت. او همواره به‌عنوان یکی از نامزدهای اصلی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح بود و بر همین اساس تخریب و اتهام زنی باید در اولویت رقبای سیاسی و ائتلاف ضدانقلاب قرار می‌گرفت. اعدام مجرمین مواد مخدر در این دوره از سوی رسانه‌های معاند، سیاسی جلوه داده می‌شد و برای برخی از اعدام‌ها که قرائن و شواهد کامل بر محکومیت وجود داشت، کارزارهای سیاسی و رسانه‌ای علیه رئیسی به راه افتاد. این رویه برای بدنام کردن وی بیش از ۵ سال ادامه داشته و همزمان با انتخابات ۹۶، نوار صوتی آیت‌الله منتظری منتشر شد که در آن رئیسی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌های اعدام منافقین معرفی‌شده بود. 
پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰، کار را برای معاندین و ضدانقلاب یکسره کرد تا رئیسی را در تیررس همیشگی تخریب‌ها و بدنام سازی قرار دهند.  
پاسخ کوبنده رئیسی به جریان ضدانقلاب
حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به سؤالی در اولین کنفرانس خبری خود در واکنش به سؤالی درباره اعدام منافقین در سال ۶۷ اعلام کرد که به خاطر آن کار باید تشویق هم می‌شد. رئیسی دقیقا دست بر روی نقطه کانونی حساسیت دشمنان ایران گذاشت که او در مقابله با دشمنان منافع ملی ایران و ضدانقلاب هیچ ملاحظه و مصلحتی در نظر نخواهد گرفت و حتی کوبنده‌تر از تریبون‌های مختلف آن‌ها را محکوم خواهد کرد. 
شاید در سال‌های اخیر تریبون دولت‌مردان به‌ویژه در خارج از ایران به‌درستی و به‌اندازه کافی برای محکوم کردن منافقین و تروریست‌ها مورداستفاده قرار نگرفت. بعد از چند دهه فرصتی فراهم آمد تا یکی از قهرمانان مبارزه با تروریسم بتواند از مظلومیت مردم ایران در دهه ۶۰ دفاع کند. 
هزاران شهروند بی‌گناه ایرانی از کودک گرفته تا زنان و سالمندان به طرز وحشیانه‌ای قربانی مجاهدین خلق یا منافقین شدند. پیکر قربانیان برای درس عبرت گرفتن مردم و شهروندان در کوچه و خیابان رها می‌شد و قربانیانی نیز سوزانده می‌شدند. مسعود رجوی و نیروهای تحت امرش، شمشیر را برای مردم از رو کشیدند و با صدام ملعون برای جنگ علیه ایران متحد شدند. آثار جنایات آن‌ها تا به امروز نیز ادامه داشته و علیه منافع ملی ایران با دشمنان کشور ازجمله سعودی‌ها و صهیونیست‌ها وارد ائتلاف شده‌اند. یکی از درست‌ترین و به موقع‌ترین تصمیمات مسئولان جمهوری اسلامی در دهه ۶۰، مقابله و اعدام منافقین بود که اگر آن اتفاق براساس مصلحت‌اندیشی‌هایی نمی‌افتاد، خیابان‌های تهران و شهرهای بزرگ تا سال‌ها روی آرامش و امنیت را به خود نمی‌دیدند. قهرمان مردم ایران در دهه ۶۰، اینک رئیس‌جمهور شده و باید در دفاع از وی و اقداماتش در قامت قاضی محکم و انقلابی دفاع کرد. اقدامات رئیسی و نیروهای انقلابی در دهه ۶۰ باعث شد تا بسیاری از ایرانیان در حال حاضر در امنیت زندگی کنند. امنیت داخلی و درون مرزهای ایران در زمان جنگ تحمیلی در دهه ۶۰، مدیون رهبری امام خمینی و مقاماتی بود که در دفاع از منافع ایران و امنیتش هیچ مصلحتی نداشتند. 
این راهی که در قامت ریاست‌جمهوری آغازشده، با کشمکش‌ها و مخالفت‌های سختی در داخل و به‌ویژه خارج از مرزها ادامه خواهد داشت. باید به صحنه‌هایی عادت کنیم که حضور رئیسی در مجامع بین‌المللی یا سفرهای خارجی به‌ویژه در غرب با لجن پراکنی منافقین و گردهمایی دستوری آن‌ها روبه رو شود. رسانه‌های داخلی و انقلابی باید آماده لجن‌پراکنی‌های منافقین بوده و مانع از سیاه نمایی ضدانقلاب در افکار عمومی باشند. راه اصلی، راه سازندگی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی با دستورکار دولت جوان انقلابی است و نباید هیچ خللی در این مسیر ایجاد شود. یاری‌رسان حجت‌الاسلام رئیسی، تمام مردم ایران هستند و مردم کشور نشان داده‌اند، قدردان قهرمانان خود تا ابد خواهند ماند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی اصلاح طلبان قوه قضائیه رئیسی آیت الله رئیسی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی قهرمان مبارزه با تروریسم حجت الاسلام رئیسی دهه ۶۰ تخریب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق