Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت مرحوم «محمدمسلم مقدسی» مداح برجسته، شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) را به مردم استان، خانواده و بازماندگانش تسلیت گفت.

 متن پیام استاندار کرمانشاه به شرح زیر است:

خبر درگذشت اندوهناک خادم با اخلاص، مداح متواضع، فعال فرهنگی، جوان جهادی و انقلابی و ذاکر اهل بیت (ع) در اثر سانحه دلخراش رانندگی سبب اندوه و تألم خاطر فراون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این چهره جوان و برجسته کانون مداحان کشور با عشق و علاقه ویژه نسبت به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) به عنوان مداح، شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) در هیأت‌ها و تکایای مذهبی با نوای، گرم، ملکوتی، رسا و دلنشین عمر خود را در مدح و رثای اهل بیت علیهم السلام به‌ خصوص سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذراند و اهتمام ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ عاشورایی داشت. بی‌شک این اخلاق و منش والا الگویی برای عاشقان اهل بیت خواهد بود، یاد این دلسوخته مکتب حسینی دردل ها باقی می‌ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این مداح و ذاکر با اخلاص، مردمی، خوش رو و خیرخواه به خانواده ی معزا به ویژه پدر بزرگوار ایشان؛ پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت (ع) «حاج محمد تقی مقدسی»، عاشقان مکتب حسینی، جامعه شاعران و مداحان کشور، تشکل‌های مذهبی و فرهنگی و مردم مومن و انقلابی استان از درگاه خداوند سبحان و رحمان برای آن مرحوم علودرجات، رحمت واسعه الهی، مغفرت، آمرزش و همنشینی با صالحان، نیکان، اولیا الهی و سید الشهداء و برای ارادتمندان مکتب حسینی، بازماندگان، وابستگان و بستگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

گفتنی است، محمدمسلم مقدسی از مداحان و شاعران برجسته اهل بیت (ع) کرمانشاه روز گذشته(دوشنبه،هفتم تیرماه) بر اثر سانحه تصادف آسمانی شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه اهل بیت درگذشت استاندار کرمانشاه مقدسی فارس اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برجسته کارگران در جهش تولید

بایستی توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی در اولویت کارفرمایان باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز جهانی کارگر نشان از ارزش این قشر مهم در اقتصاد تمام کشورها دارد؛ البته این نگاه ابزاری صرف در کشور و صنعت ما جایی ندارد. عمل کارگران در مذهب ما ارزش والایی دارد تا آنجا که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زنند. در اسلام عمل کارگران عبادت محسوب می‌شود و کسب روزی حلال به‌قدری اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند کسی که در راه کسب روزی برای خانواده‌اش تلاش می‌کند مانند مجاهد در راه خدا است.

در این چند سال اخیر که مقام معظم رهبری جهش تولید و رشد اقتصادی را در اولویت قرار دادند، کارگران تنها سربازان وفادار و درواقع ژنرال‌های واقعی ایشان در میدان نبرد اقتصادی بودند که باوجود تمام مشکلات، نگذاشتند چرخ‌های صنعت کشور از حرکت باز بماند. تأکید رهبر انقلاب بر رشد اقتصادی و جهش تولید نیز در راستای ثروتمند شدن کشور و متعاقب آن رفع مشکلات اقتصادی کارگران و بیکاری در جامعه است.

 تأکید رهبر انقلاب بر اینکه کارگر رکن جهش تولید است باید تلنگری بر کارفرمایان و سیاست‌گذاران کشور در این حوزه باشد. اینکه ایشان در دیدار پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری با کارگران می‌فرمایند: «نقش کارگر یک نقش برجسته است؛ یعنی نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و‌ غیرقابل‌انکار است» وظیفه دولت، مسئولین و کارفرمایان را سنگین‌تر می‌کند.

ازاین‌رو توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی باید در اولویت کارفرمایان باشد.

رضا شریفی*

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی