Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسرت و استیج دور نیست!

با کمی تحقیق می توانید به جایگاه مناسب در خوانندگی برسید فقط کافیه نقطه ی شروع رو پیدا کنید.

شهرت در خوانندگی و صداپیشگی مثل گذشته اونقدر ها هم سخت نیست و با برداشتن قدم اول یعنی تست صدا می تونید به برگزاری کنسرت و شهرت برسید.

تنها سختی آن قرار گرفتن در مسیر درست است ؛ شکلگیری استدیو های مختلف باعث گمراهی مخاطب و علاقمندان واقعی شده چرا که خیلی از این استدیو ها هدفی جز سودجویی از علاقمندان این قشر ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خواننده شو

مسیر درست از زبان صدا و سیما ( برنامه تب ):

با داغ شدن بازار سودجویی از افراد علاقمند ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از سری برنامه های " تب " را به این موضوع اختصاص داد.

برنامه تب :

تیم تحقیقاتی این برنامه به عنوان متقاضی انجام تست خوانندگی به برخی از این استدیو ها سر می زنند و در نهایت با فضای سودجویانه و غیر قابل اعتماد روبه رو میشوند ، تجهیزات ابتدایی ، درخواست های مالی و تعهد های غیرمنطقی و ...! که دوربین مخفی تمام این صحنه ها را ضبط می کند و سندی بر گمراه کردن متقاضیان استعدادیابی خوانندگی ثبت می کند.

برندسازی خواننده

به دنبال مرکز تست صدا:

با استعلام از وزارت ارشاد لیستی از موسساتی که به صورت قانونی کار می کنند پیدا کرده و شروع به تفکیک و پیدا کردن منتخب آنها نمودیم.

موسسه منتخب و معتبر:

« موسسه فرهنگی هنری غزل هنر »

نحوه عملکرد این موسسه (با مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در این تحقیقات توجه رو به خودش جلب میکنه چرا که به صورت حرفه ای خواننده را از 0 تا 100 تحت سرویس خود قرار داده و در همه ی زمینه ها خواننده را تحت حمایت خود دارد .

موسسه معتبر خوانندگی

منظور از همه ی زمینه ها و 0 تا 100 این هست که از تست صدا تا پخش و از نوع پوشش و رژیم غذایی خواننده تا تربیت صدا را با بررسی های دقیق مورد اصلاح قرار داده و از یک خواننده مبتدی شخصی حرفه ای و در کل یک پکیج کامل می سازند.

جهت تقدیر و حمایت از این موسسه سایت و شماره تماس این موسسه معرفی می گردد.

سایت موسسه غزل هنر : www.gh-honar.com

تلفن ثابت : 02122076723

آکادمی صدا غزل هنر در زمینه برگزاری کنسرت فعالیت دارد ولی خود را محدود به این فعالیت نکرده و در زمینه کشف استعداد و کمک به علاقمندان واقعی در خوانندگی و گویندگی نیز فعال است.

کلام آخر؛ قسمت های مختلف برنامه تب مربوط به علاقمندی های مختلف در اجتماع می باشد که به دلیل جذابیت های بالا مخاطبان زیادی دارد.

کلیدواژه:

تست صدا ، آکادمی صدا ، استعدادیابی ، سرمایه گذار خوانندگی ، اسپانسر خوانندگی ، برگزاری کنسرت ،آزمون صدا ، مسابقات خوانندگی ، تولید آلبوم موسیقی ، سرمایه گذار آلبوم ، سرمایه گذار ترک ، اسپانسر خواننده ، اسپانسر موزیک ، تهیه کننده موسیقی ، مدیربرنامه خواننده ، صدا و سیما ، برنامه تب خوانندگی ، رادیو تلویزیون ، خواننده شو ، آموزش خوانندگی ، صداسازی

منبع: الف

کلیدواژه: برنامه تب تست صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش