Web Analytics Made Easy - Statcounter

با موافقت محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبار لازم جهت اجرای طرح بهسازی دفن زباله در سایت سراوان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پس از رایزنی ها و پیگیری های شهردار رشت و مسئولان استانی در جلسه عصر امروز(دوشنبه ۷تیر ماه)سید محمداحمدی ودکتر نوبخت با اختصاص اعتبار لازم از محل منابع دولتی جهت اجرای طرح ساماندهی و بهسازی لندفیل سراوان موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح تا قبل از  آماده‌سازی و بهره برداری از دستگاه زباله سوز، در راستای رفاه حال اهالی سراوان و به منظور کاهش آسیب های معضلات  و مشکلات ناشی از  دفن غیربهداشتی زباله بزودی اجرایی می‌شود.

در این پروژه با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تعبیه کانال‌های مخصوص نسبت به هدایت شیرابه‌های ناشی از انباشت زباله ونیز ساماندهی پسماندهای دفن شده اقدام خواهد شد و با اجرای آن مسائل بهداشتی و زیست‌محیطی شیرابه‌ها تا حد زیادی مدیریت می‌شود.

شایان ذکر است با دستور موکد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت نیروگاه زباله سوز از محل تبصره ۱۹ پرداخت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت دفن زباله طرح بهسازی شهرداری رشت رییس سازمان برنامه و بودجه سایت سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد افزود: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها عدد بسیار قابل توجه است.
وی ادامه داد: یکی از روش های تامین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن کوشش همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تادر آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.
رضایی افزود: در استان فارس در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.
وی، انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی و پیگیری برنامه اجرایی آنها و همچنین پیگیری تامین زمین در قالب نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی را از جمله اهداف برگزاری همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد.

دیگر خبرها

  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان