Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:17:09 GMT

سومین نوآوردگاه «مرکز نوآوری ایرانسل» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۹۰۱۹

سومین نوآوردگاه «مرکز نوآوری ایرانسل» برگزار شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این نوآوردگاه (Startup Weekend)، از اول تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰، توسط مجموعۀ «ایرانسل‌لبز (Irancell Labs)» در «شتاب‌دهندۀ کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، به صورت نیمه‌حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و ۱۰ تیم استارتاپیِ شرکت‌کننده که پس از ثبت‌نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نوآوردگاه گروه‌های استارتاپی شرکت‌کننده، در زمینۀ خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD)، شرکت داشتند و پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف به صورت آنلاین، در روز پایانی نوآوردگاه، ایدۀ خود را در حضور داوران ارائه کردند.

تیم‌های برتر این رویداد، تابستان امسال، در دومین دورۀ پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهیِ شتاب‌دهندۀ کهکشان، حضور خواهند یافت.

نخستین دورۀ پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهندۀ کهکشان ایرانسل لبز، طی سه ماه، با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیدۀ نوآوردگاه اول و دوم مرکز نوآوری ایرانسل و با تمرکز بر «آموزش‌های کاربردی»، «ارزش‌آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» برگزار شد و اردیبهشت ماه امسال، پایان یافت.

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود.

دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل نیز از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعۀ «ایرانسل‌لبز (Irancell Labs)» در «شتاب‌دهندۀ کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت‌کننده که پس از ثبت‌نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند.

مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعۀ «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت‌آفرینی در زمینۀ فناوری‌های برتر، به منظور خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، با راه‌اندازی مرکز نوآوری، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

تیم‌های استارتاپی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعۀ زمینه‌های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5246619

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل نوآوری استارت آپ حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی واکسن کرونا گوگل فضای مجازی شرکت دانش بنیان ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری کووید 19 موبایل مایکروسافت مرکز نوآوری ایرانسل شتاب دهندۀ کهکشان تیم استارتاپی ایرانسل لبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور جمعه 14 اردیبهشت در 2 حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار می‌شود.

وی، مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان این آزمون را از دیپلم تا دکتری دانست و بیان کرد: این آزمون به‌عنوان رسمی و مستندترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور همزمان صبح ساعت 8 تا 11 برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون در استان بوشهر با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده، فرد 9 ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

احمدی‌منفرد با بیان اینکه از  افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، 17 نفر اهل سنت نیز حضور دارند تصریح کرد: 12 از تعداد کل شرکت کنندگان، دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند. کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خردادماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر کسب کنند در مرحله سوم و چهارم هم باید شرکت کنند. این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه در محل‌های برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد