Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هیاتی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز دوشنبه ۷ تیرماه جهت بازدید از بخش فنی و مانیتورینگ پلتفرم «شاد» از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول» بازدید و مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و جمعی از مدیران اپراتور اول تلفن همراه آنان را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شاد» بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است؛ این زیست بوم دیجیتال بیش از ۱۴ میلیون کاربر اعم از دانش آموز، معلم و مدیر دارد که بالغ بر ۳۸ میلیارد پیام و ۱۴ میلیارد فایل در آن جابجا شده است.

اخوان بهابادی، مدیر عامل همراه اول در جریان این بازدید، ضمن اشاره به توسعه این پلتفرم آموزشی در دوران کرونا برای کمک به امر آموزش اظهار کرد: این زیست بوم دیجیتال، ابزاری بومی و مبتنی بر ظرفیت های ارتباطی ملی است که قطعا و صرفا متعلق به دوران کرونا نیست.

وی خاطر نشان کرد: تمام سرمایه گذاری لازم اعم از فراهم کردن زیرساخت و توسعه نرم افزار را برای اجرای «شاد» انجام دادیم و تا ۱۵ سال خدمات پشتیبانی رایگان برای محصول انجام دهیم و در انتها نیز نرم افزار را در اختیار آموزش و پرورش بگذاریم.

مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: تا امروز در «شاد» علاوه بر هزینه هایی که انجام دادیم حتی یک ریال درآمد نداشتیم و یک ریال هم از دولت پول نگرفتیم. اما وزارت آموزش و پرورش خیالش راحت است که یک دیتابیس قوی و خوب از اطلاعات معلمان و دانش آموزان در کشور دارد.

در ادامه نیز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات فنی صورت گرفته جهت توسعه این پلتفرم آموزشی به همت جوانان نخبه ایرانی، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را به تیم توسعه دهنده شاد جهت ارتقاء و بهبود سرویس های لحاظ شده روی این بستر ارائه دادند.

کد خبر 5246607

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه شاد همراه اول کمیسیون آموزش و تحقیقات حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی واکسن کرونا گوگل فضای مجازی شرکت دانش بنیان ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری کووید 19 موبایل مایکروسافت همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چنانچه در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود، در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

حجت‌السلام جواد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند که امروز اگر مجلس و دولت به جای تدوین سند تحول، مبانی اقتصاد مقاومتی را محور، مبنا و سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اقتصاد ما نجات پیدا می‌کند.

وی بعضی‌ها در جامعه آنقدر شبهه ایجاد کرده‌اند که اصل اقتصاد اسلامی به شعارزدگی تبدیل شده است، افزود: مشکلات اقتصادی کشور چند لایه دارد و چاره‌ای نداریم جز اینکه نظریه لیبرال سرمایه‌داری که از زمان مدیریت حزب کارگزاران حاکم شد را کنار بگذاریم و تنها به آموزه‌های اسلامی بازگردیم.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به موقع عمل کنیم و ریل‌گذاری اقتصاد کشور بر این اساس باشد، می‌توان به آینده اقتصادی کشور امیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس افراد کمی هستند که تحصیلات اقتصادی دارند، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس ۲۲ نفر هستند که چهار یا پنج نفر آن‌ها تحصیلات اقتصادی دارند و سایران تخصصی روی مباحث اقتصادی ندارند. وقتی در این کمیسیون افراد از الفبای اقتصادی سر در نمی‌آورند در خوشبینانه‌ترین حالت، یک نماینده نسبت به موضوعی که متوجه آن نیست و خودش اطلاعی ندارد یا رأی مثبت می‌دهد یا رأی منفی، در این صورت افرادی که به دنبال رانت هستند بر ذهن نماینده‌ای که تخصص کافی ندارد تأثیر می‌گذارد.

نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: چنانچه در کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگانی باشند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را قبول داشته باشند و خود را ملزم بدانند، متوجه می‌شوند که این موضوع سند بالادستی است که از طریق مقام معظم رهبری صادر شده و هم اینکه فتوای مرجع تقلید است با این وجود نادیده گرفته می‌شود.

عبادی گفت: اگر در انتخابات افراد متخصص و معتقد به اقتصاد اسلامی به عرصه بیایند و مشکلات معیشتی با کنترل نقدینگی عالمانه در قانون‌گذاری وارد شود در زمان کوتاهی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

کد خبر 751393

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه