Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سعید محمدپور، وزنه بردار قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، با برگشت دوباره، برای بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ آماده می‌شود. او می‌گوید: «هدف من حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و رقابتهای جهانی سال آینده است. من عجله ای ندارم که به زودی درترکیب تیم ملی در قهرمانی جهان گرجستان و قهرمانی آسیا قطر، قرار بگیرم، ولی توقع دارم، کادر فنی تیم ملی مرا به اردو دعوت کند تا  بتوانم با بقیه ملی پوشان تمرین کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که حضورم در اردوی تیم ملی باعث می‌شود، تمرینات مدونی را طراحی کنم.»

او که به خاطر مصدومیت آرنجش مدتی از دنیای قهرمانی کنار کشید، می‌گوید: «با تجربه تلخی که از قبل دارم، این بار آهسته تمریناتم را زیر نظر بهداد سلیمی و کوروش باقری، شروع کرده ام که دوباره مصدوم نشوم. چند سال پیش که تصمیم به بازگشت به صحنه رقابت‌ها گرفتم، ولی تمرینات طوری بود که دوباره آسیب دیدم. از زمانی که تمریناتم را برای حضور دوباره در رقابتهای وزنه برداری شروع کرده ام، بهداد سلیمی، کنارم بوده و از مشورت های کوروش باقری هم استفاده کرده ام. آنها خیلی تلاش می‌کنند، که من، دوباره بتوانم دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران را بپوشم.»

محمدپور با انتقاد از مسوولان فدراسیون که بعد از مصدومیتش، سراغی از او نگرفتند، می‌گوید: «همانطور که قبلا فدراسیون با مصدومیت آرنج دستم هیچ سراغی از من نگرفت، حالا هم آنها هیچ تماسی با من نگرفته اند، تا از وضعیتم خبردار شوند . من هم، مثل قبل، هیچ انتظاری از آنها  ندارم.»

وزنه بردارملی پوش سابق، شاید در فصل جدید لیگ  با تیم بهداد، وزنه بزند، می‌گوید: «شاید در تیم بهداد سلیمی در لیگ وزنه بزنم. حضور در لیگ وزنه برداری نقش مهمی‌برای آمادگی ام در آینده نزدیک دارد، ولی به این معنی نیست که خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در امسال آماده می‌کنم.»

محمد پور درباره پیش بینی اش از حضور علی داودی و علی هاشمی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۱۰۹ کیلوگرم تیم ایران در المپیک توکیو می‌گوید: «من معتقدم با مشکلاتی که کشورهای مدعی وزنه برداریف مثل ایران با آن مواجه شدند ، مدال در این بازی ها، از قبل خیلی آسان تر است. کاهش سهمیه کشورهای برتر در المپیک، باعث شده، آنها نتوانند بعضی وزنه برداران مطر ح خود را روانه این بازی ها کنند. علی داودی با رکوردهایی که در اردو ثبت کرده، شرایط نسبتا خوبی برای مدال نقره دارد و علی هاشمی هم اگر رکوردهایش را بالا ببرد، مدال برنز المپیک دور از دسترس او نیست.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان

به گزارش خبرآنلاین از همشهری آنلاین، در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد.اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900365

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود