Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران مدیری که روزگاری با تقلید اجرای منوچهر نوذری در مسابقه هفته شهرت پیدا کرده بود، حالا خودش مسابقه‌ «دورهمی» را اجرا می‌کند.

از آغاز «دورهمی» که آیتم‌های نمایشی با بازیگران برگزار می‌شد و مهران مدیری نقش کمرنگ‌تری داشت تا روزهایی که آیتم‌های نمایشی حذف شد و کل کار به دست مهران مدیری سپرده شد، زمان زیادی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه گفتگومحور اما در سری جدید پوست انداخته و به مسابقه‌ای تبدیل شده که شرکت‌کنندگانش سوار بر بازویی چرخان به پرسش‌ها پاسخ می‌دهند.

شما سری جدید «دورهمی» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ مهران مدیری در کدام  «دورهمی» موفق‌تر بود؟

لطفا نظرات خود را پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

۵۸۵۸

کد خبر 1530266

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی دورهمی مهران مدیری برنامه های تلویزیونی مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)