Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقه دومیدانی جایزه بزرگ شهرکرد ورزشکاران لرستانی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛تیم دو و میدانی لرستان در مسابقه  جایزه بزرگ شهرکرد با کسب یک طلا، دو نقره و یک رده چهارمی خوش درخشید.

 سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانیلرستان در حاشیه این  مسابقات گفت:  رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ به میزبانی شهرکرد برگزار شد که رضا معین پور در ۲۰۰ متر با ۲۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۷ ثانیه به مدال طلا دست یافت،سیاوش سلیمی در پرش ارتفاع با ۲.۰۵ متر به مدال نقره و علی فتحی گنجی در پرتاب نیزه با ۶۹.۶۰ نایب قهرمان شد .

اوافزود: در ادامه این مسابقات امیر حسین پاپی در ۸۰۰ متر با زمان ۲:۰۰.۲۸ دقیقه در رده چهارم قرار گرفت.

سپهوند بیان کرد: با توجه به لغو رقابت های دو و میدانی آسیای میانه مسابقه جایزه بزرگ در شهرکرد برگزار شدکه ورزشکاران برتر در این رقابت‌ها بتوانند از آخرین فرصت خود قبل از پایان مهلت قانونی برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنند.

رئیس هیات دو و میدانی  لرستان عنوان  کرد: در چند روز گذشته شاهد درخشش دو و میدانی لرستان در کشور هستیم به طوری که در هفته گذشته تیم جوانان بر بام ایران ایستادند و امروز هم تیم لرستان در مسابقه جایزه بزرگ خوش درخشیدند ،امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی جایزه بزرگ دو و میدانی جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت