Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز چهارشنبه 9 تیرماه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ بیستم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و ذوب‌آهن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم باید به مصاف تراکتور برود؛ دیداری سخت و نفس‌گیر که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای تیم‌های پدیده، گل‌گهر، فولاد و نساجی نیز حائز اهمیت است.

سبزپوشان اصفهانی در شرایطی راهی تبریز می‌شوند که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی خانگی دادند و با کسب 4 برد، 10 تساوی و 10 شکست 22 امتیازی بوده و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند. در آن سو تراکتور هفته گذشته مقابل پدیده تن به شکست داد و با کسب 8 برد، 9 تساوی و 7 شکست، 33 امتیازی بوده و در رده هفتم جدول ایستاده است.

ذوب‌آهن این روزها حال و روز خوشی ندارد و در 3 هفته گذشته بردی به دست نیاورده و از مدعیان جدی سقوط به شمار می‌رود؛ تیم حسینی در هفته‌های اخیر با وجود بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذارد، نتایج خوبی به دست نیاورده و در 3 هفته گذشته 2 شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بوده است. تیم مجتبی حسینی خوب بازی می‌کند و خوب هم گل می‌زند، بارزترین ویژگی ذوب‌آهنِ حسینی، سخت‌کوشی و جنگندگی بازیکنان این تیم است که منجر به تلاش آنها تا واپسین دقایق بازی می‌شود اما ذوب‌آهن هنوز نتوانسته به ثبات لازم برسد و دلیل اصلی این اتفاق را باید در ضعف ساختار دفاعی این تیم در کنار فقدان یک مهره خلاق در میانه میدان دانست.

‌ذوب‌آهن در کمربند میانی وضعیت خوبی دارد، بازگشت به‌موقع مارکوویچ در کنار حضور بازیکنانی مانند جهانی، حق‌دوست و مومنی دست حسینی را برای تغییرات مدنظرش باز گذاشته است. در فاز هجومی هم شرایط ذوبی‌ها خوب بوده و حضور دارکو بیدوف و پیمان رنجبری خیال حسینی را از خط حمله راحت کرده است. با این حال ذوبی‌ها در خط حمله نرخ‌ بهره‌وری پایینی دارند؛ سبزپوشان اصفهانی اگرچه در پارامترهای هجومی و خلق موقعیت عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌اند اما نمی‌توانند از موقعیت‌های ایجاد شده به درستی بهره بگیرند و همین اتفاق کار این تیم را سخت کرده است.

مجتبی حسینی و تیمش مقابل تراکتور کار سختی پیش رو دارند. ذوبی‌ها که در 3 هفته گذشته جزء ناکامان بزرگ لیگ بوده و فشارها برای نتیجه‌گیری روی آنها زیاد است، در این هفته باید مقابل تیمی به میدان بروند که در فاز هجومی قدرتمند بوده و از هافبک‌ها و مهاجمان بسیار خوبی برخوردار است. حضور بازیکنانی مانند ایمانی، بوحمدان، تیکدری و عباس‌زاده در کمربند میانی و خط حمله تراکتور، شرایط خوبی برای این تیم در فاز هجومی به وجود آورده و قطعاً شب سختی را برای ذوبی‌ها رقم می‌زند.

تراکتور تیم قدرتمند و جنگنده‌ای است که فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذارد و از انسجام تاکتیکی و نظم تیمی قابل‌قبولی برخوردار است. پاشنه آشیل ذوب‌آهن در بازی فردا بدون شک خط دفاعی این تیم است؛ تراکتور در خط دفاعی خود دروازه‌بان و مدافعان خوبی در اختیار دارد با این حال بازیکنان این تیم در فاز دفاعی هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و همین نکته می‌تواند خبر خوبی برای مهاجمان ذوب‌آهن به شمار آید.

با این حال شاگردان حسینی امید زیادی برای نتیجه‌گیری دارند؛ تراکتور در چند هفته گذشته اسیر حواشی بسیاری بوده و جدایی دژاگه و شجاعی ضربه بزرگی برای این تیم به شمار می‌آید، علاوه بر آن شکست پیاپی تراکتوری‌ها در سوپرجام و لیگ مقابل پرسپولیس و پدیده، انتقادات از خطیبی را افزایش داد و در نهایت سرمربی تراکتور روز گذشته از سمت خود استعفا کرد تا فیروز کریمی جانشین او شود. آنچه مشخص است حاشیه‌ها و بی‌ثباتی‌های اخیر تراکتور، شانس ذوبی‌ها را برای پیروزی افزایش داده و سبزپوشان اصفهانی امید زیادی برای کسب نتیجه دلخواه در این دیدار دارند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور با توجه به انگیزه بالا، سبک بازی و بازیکنان حاضر در 2 تیم، قابلیت تبدیل شدن به یک رقابت جذاب و پر افت و خیز را دارد. باید منتظر ماند و دید تفکرات کدام مربی پیروز میدان خواهد بود.

 برترین گلزنان: 

در تیم ذوب‌آهن دارکو بیدوف با 5 گل و در تیم تراکتور عباس‌زاده با 9 گل، برترین گلزنان این دیدار به شمار می‌آیند.

 محرومان و مصدومان: 

تراکتور برای بازی فردا بازیکن محرومی ندارد اما پیمان بابایی، تیکدری و خانزاده مصدوم بوده و مقابل ذوب‌آهن غایب خواهند بود. در تیم ذوب‌آهن نیز قاسم حدادی‌فر مصدوم بوده و در بازی فردا غایب است.

 اتفاق ویژه: 

تقابل تعداد زیادی از بازیکنان سابق ذوب‌آهن از جمله هادی محمدی، حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی با این تیم از جذابیت‌های ویژه بازی تراکتور و ذوب‌آهن است.

 ترکیب احتمالی تراکتور: 

حبیب فرعباسی، هادی محمدی، سعید ایران‌خواه، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، بهزاد سلامی، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: فیروز کریمی

 ترکیب احتمالی ذوب‌آهن: 

شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، علی خدادادی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، سینا اسدبیگی، دانیال مومنی، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی، دارکو بیدوف و پیمان رنجبر.

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

کربکندی: نگرانی‌ها برای ذوب‌آهن هر روز بیشتر می‌شود/ کمیته استیناف انگار خیلی حوصله داردواکاوی دلایل تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک/ تک امتیاز بدون فایدهدهقان: باید 3 امتیاز دیدار با ذوب‌آهن را می‌گرفتیم/ بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند

 آمار رویارویی‌های دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز به شرح زیر است: 

فصل اول:

تراکتورسازی صفر- ذوب‌آهن 2

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی صفر

فصل نهم:

تراکتورسازی صفر - ذوب‌آهن صفر

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی صفر

فصل دهم:

تراکتورسازی یک - ذوب‌آهن 2

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی صفر

فصل یازدهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی یک

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن یک

فصل دوازدهم:

ذوب‌آهن 3 - تراکتورسازی یک

تراکتورسازی یک - ذوب‌آهن یک

فصل سیزدهم:

ذوب‌آهن 2 - تراکتورسازی 4

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن 2

فصل چهاردهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی صفر

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن یک

فصل پانزدهم:

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن 4

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی 2

فصل شانزدهم:

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی 2

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن یک

فصل هفدهم:

تراکتورسازی صفر - ذوب‌آهن صفر

ذوب‌آهن 3 - تراکتورسازی صفر

فصل هجدهم:

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن یک

ذوب‌آهن 2 - تراکتورسازی صفر

فصل نوزدهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتور صفر

تراکتور 2 - ذوب‌آهن یک

فصل بیستم:

ذوب‌آهن یک - تراکتور 2

 برنامه سایر رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

چهارشنبه 9 تیر ماه 

پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان

سایپا - پدیده خراسان

پنج‌شنبه 10 تیرماه

نساجی مازندران - پیکان

آلومینیوم اراک - استقلال

مس رفسنجان - فولاد

نفت مسجدسلیمان - صنعت‌ نفت آبادان

سپاهان - ماشین‌سازی

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تراکتورسازی صفر فصل هفته بیست و پنجم تراکتورسازی یک ذوب آهن یک فصل تراکتورسازی 4 تراکتورسازی 2 ذوب آهن صفر هفته گذشته ذوب آهن 2 رقابت ها ذوبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی