Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تیم به چینش داوری در هفته ی بیستم و پنجم لیگ برتر اعتراض کرده اند که یکی از این تیم ها استقلال بوده است. 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های معترض به فدراسیون فوتبال نامه نوشته اند تا بلکه موفق به تغییر داور بازی های خود شوند اما کمیته داوران خطاب به سازمان لیگ اعلام کرده به هیچ وجه چینش داوری در هفته ی 25 را تغییر نخواهد داد چرا که اگر دست به این کار بزند جابجایی داوران در بازی های تعیین شده بدعت می شود و فردا هر تیمی به موضوع داوری معترض شود انتظار دارد داوران بازی اش را تغییر دهیم و اگر این کار را انجام ندهیم مدعی می شوند چرا در هفته ی 25ام و در پاسخ به اعتراض فلان باشگاه داوران را تغییر دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بنابراین اسامی داوران و کمک داوران هیچ یک از بازی های هفته ی 25ام تغییر نخواهد کرد. نکته ی مهمی که کمیته ی داوران در پاسخ به سازمان لیگ بدان اشاره کرده این بوده که کمیته ی داوران نمی تواند با نظرات باشگاه ها همسو شود و این باشگاه ها هستند که باید با کمیته ی داوران همسو شوند و حتی اگر ذهنیتی دارند آنرا کنار بگذارند. در نهایت اگر کمیته داوران بخواهد بر اساس نظرات داوران چینش داوری را انجام دهد این کار سخت خواهد شد. چرا که هر باشگاه نسبت به چند داور ذهنیت دارد و اساسا این کار اگر در کمیته ی داوران باب شود کارها پیش نخواهد رفت. 

 

اسامی داورانی که برای هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر تعیین شده اند از این قرار است با این توضیح که قرار است بازی آلومینیوم اراک در برابر استقلال را مهدی سید علی قضاوت کند. 

*چهارشنبه 9 تیر     
پرسپولیس تهران - گل گهر سیرجان
داور: اشکان خورشیدی 
کمک ها: علی اکبر نوری و علی احمدی 
سایپا تهران– شهر خودرو مشهد  
داور: حمید حاج ملک 
کمک ها: عباس پورحیدری و سید امیر قاسمی 
تراکتورسازی تبریز – ذوب آهن اصفهان
داور: یاسر همرنگ 
کمک ها: آرمان اسعدی و محمد رضا مدیر روستا 

*پنجشنبه 10 تیر
آلومینیوم اراک – استقلال تهران    
داور: مهدی سید علی 
کمک ها: محمد جواد مداح و امیر محمد داود زاده 
فولاد مبارکه سپاهان – ماشین سازی  
داور: علی ابراهیمی 
کمک ها: حسین مرادی و صادق رستمی 
نساجی مازندران – پیکان تهران  
داور: محمد حسین زاهدی فرد
کمک ها: تورج عیوض محمدی و یوسف مغروری
 مس رفسنجان – فولاد خوزستان  
داور: محمد رضا تارخ 
کمک ها: حامد صفایی و عدنان پیروی 
نفت مسجد سلیمان – صنعت نفت آبادان
داور:  سید مهدی مرجان زاده 
کمک ها: فرهاد فرهاد پور و پوریا زحمتی

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران کمیته ی داوران هفته ی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش جام جم آنلاین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال