Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه قانع گفت: فدراسیون برای انجام دیدارهای دوستانه برنامه‌ریزی کرده است و قرار است یک بازی دوستانه داشته باشیم، بازی تدارکاتی خیلی به تیم کمک خواهد کرد. به گزارش ایسنا، مربی تیم ملی هندبال زنان در مورد روند تمرینات تیم ملی هندبال اظهار کرد: دومین اردو تیم ملی است، خداراشکر نسبت به اردو قبل بچه ها با آمادگی بیشتری وارد اردو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی قبل حدود ۵۶ دعوت کردیم که از میان آنها ۲۹ نفر به اردو بعدی راه یافتند. در این اردو هم تعدادی از بازیکنان کم خواهند داشت.

مربی تیم ملی هندبال زنان در خصوص اینکه کی ترکیب نهایی مشخص خواهد شد گفت: در اردوی بعدی ۲۲ بازیکن دعوت خواهند شد که در اردوی بعدتر در مورد ترکیب اصلی به جمع‌بندی خواهیم رسید تا در مدت زمان باقی مانده روی تاکتیک و تکنیک بازیکنان کار کنیم. 

قانع در مورد بازی‌های تدارکاتی و یا اردوی برون مرزی گفت: فدراسیون برنامه‌ریزی‌هایی کرده است که یک بازی دوستانه داشته باشیم که هنوز میان دو کشور مردد هستیم. اگر این اتفاق رخ دهد به آمادگی بازیکنان کمک خواهد کرد و سبب می‌شود با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شویم. این اردوی تدارکاتی اتفاق خوبی خواهد بود با توجه به اینکه مدت زمان کمی که تا مسابقات داریم یک یا دو بازی تدارکاتی خیلی کمک خواهد کرد.

وی در خصوص تاثیر حضور دو بازیکن روس در اردوی تیم ملی زنان گفت: یکی از رقبای ما در مسابقات آسیا ازبکستان است. سطح و مدل بازیکنان این کشور یا همان شوروی سابق به بازیکنان روس نزدیک است. بنابراین این دو بازیکن خیلی به ما کمک خواهند کرد تا در دفاع و حمله مقابل آنها به آمادگی بیشتری برسیم.

وی در خصوص احتمال جهانی شدن تیم ملی هندبال زنان در مسابقات آسیایی گفت: اول باید از فدراسیون تشکر کرد که نگاه ویژه ای داشتند و با توجه به اینکه ۶ سهمیه جهانی در آسیا توزیع می‌شود تصمیم گرفتند تیم را اعزام کنند. البته کار ما هم سخت است چون ما در دوره قبل در مسابقات شرکت نکردیم و هر غیبت فاصله ما را تا سکوهای آسیا بیشتر خواهد کرد. از طرفی چهار تیم در آسیا هستند که حرف اول را می‌زنند و به سطح بازی‌های اروپا خیلی نزدیک هستند که اگر آنها را کنار بگذاریم سایر رقبا همچون ازبکستان، هنگ کنگ و حتی کره شمالی را پیش رو داریم. اینها رقبای سختی برای ما هستند. ما تلاش خود را می‌کنیم اما کار سختی در پیش داریم که امیدوارم با توکل بر خدا و همت بازیکنان اتفاق خوبی برای ایران رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان تیم ملی هندبال زنان مسابقات قهرمانی زنان آسیا تیم ملی هندبال زنان یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین