Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان رقابتهای نهایی کسب سهمیه المپیک در پاریس، فدراسیون جهانی کاراته نسبت به معرفی ۱۲ کاراته کا برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان سهمیه‌های قاره‌ای اقدام نمود که نام هیچ ایرانی در آن دیده وجود نداشت.

این در حالی بود که رزیتا علیپور کاراته کای تیم ملی بانوان ایران در وزن ۶۱- کیلوگرم با رنکینگ ۵ و دارا بودن مدال نقره این شانس را داشت که در لیست ۱۲ نفره فدراسیون جهانی برای سفر به توکیو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه فدراسیون کاراته در دو نوبت و کمیته ملی المپیک در یک نوبت با ارسال نامه‌هایی به فدراسیون جهانی که اشاره به بندهای بخش نامه کسب سهمیه، خواستار توضیح در این خصوص و اختصاص سهمیه به رزیتا علیپور شدند.

فدراسیون جهانی نیز در همین رابطه با ذکر دلایل متعدد این درخواست ایران را برخلاف مستندات ذکر شده در همان بخشنامه عنوان کرد. حتی رایزنی‌های تلفنی هم ثمری در برنداشت تا رزیتا علیپور در عین شایستگی، حضور در المپیک را از دست بدهد.

نکته دیگر در خصوص دوپینگ کاراته کای المپیکی باید به این نکته اشاره که تاکنون جلسه رسیدگی که قرار است با حضور وکیل، خود کاراته کا و پزشک تجویز کننده دارو برگزار شود، انجام نشده، ولی فدراسیون کاراته در تلاش است تا حداقل سهمیه المپیک را برای کشورمان حفظ کند.

کد خبر 5246673

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کسب سهمیه المپیک تیم ملی کاراته فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور یورو 2020 کمیته ملی المپیک تنیس روی میز فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟