Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-05@14:34:36 GMT

مشکلی برای تامین بنزین در کشور وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۹۹۱۹

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره تامین سوخت مورد نیاز مردم در فصل تابستان، گفت: هیچ مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین در کشور وجود ندارد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت ویس‌کرمی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و مجموعه اقدامات در حال انجام و بدون وقفه وشبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت‌های پالایشی، خطوط لوله و مخابرات نفت، ستاد شرکت ملی پخش و مناطق عملیاتی ۳۷ گانه آن، خوشبختانه مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: همچنین همکاری، تعامل و همراهی مطلوب تمامی عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت و بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و نظر به میزان ذخائر استراتژیک و تراز مثبت تولید فرآورده‌های نفتی نسبت به مصارف آن و وجود ظرفیت‌های مناسب در زمینه انتقال سوخت به وسیه خطوط لوله، هیچ مشکلی برای تامین سوخت در سراسر کشور وجود ندارد. برچسب ها: تامین بنزین ، فرآورده های نفتی ، نیاز مردم لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OWZ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تامین بنزین فرآورده های نفتی نیاز مردم فرآورده های نفتی مشکلی برای تامین کشور وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان، موفق شدند یکی از نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در تولید بنزین را تولید و تجاری‌سازی کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا با بومی‌سازی محصولات فناورانه و کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع، گام موثری در خودکفایی این کاتالیست ضروری در صنعت پتروشیمی و تولید بنزین بردارد.

 حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آنها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست‌ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی‌سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • معمای بنزین در ایران
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد