Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر با هدف مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان در سطح شهرستانهای تا کستان ،بوئین زهرا،البرز و آوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت : در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از نظر وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت یک هفته در سطح شهرستان های تاکستان ،بوئین زهرا،البرز و آوج اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح های پاکسازی، افزود: در اجرای این طرح ، 17 نفر  معتاد متجاهر و خرده فروش دستگیر و مقدار و یک کیلو و600 گرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح یک خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شده است، خاطر نشان کرد ؛ نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار دارد که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد