Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۳ هزار و ۶۹۵ راننده به دلیل پوشاندن پلاک خودرو از ابتدای امسال تا ۷ تیرماه در مازندران به مبلغ ۶۱ هزار و ۲۰۰  تومان جریمه شدند.

او افزود:اگر مخدوش کردن پلاک خودرو، جعل و اقدام متقلبانه محسوب شود طبق قانون مجازات اسلامی عنوان مجرمانه دارد و ۶ ماه تا یک سال حبس برای آن فرد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عبادی گفت: اگر فقط پوشاندن پلاک خودرو هدف راننده باشد، با کد ۲۰۴۷ برابر ریز جرائم راهنمایی و رانندگی مبلغ ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان میزان جریمه است و توسط همکاران ما مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

او افزود:جاده هراز  هم روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر، مقطعی از ساعت ۸ تا ۱۷ به علت تعمیرات روشنایی تونل‌های زیار باغ، تکاور، سپاسد و وانا مسدود می‌شود.

سرهنگ عبادی گفت: رانندگان می‌توانند از جاده‌های جایگزین کندوان و سوادکوه تردد کنند.

او افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

سرهنگ عبادی با اشاره به تداوم محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های استان افزود: رانندگان ۳۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران مخدوش کردن پلاک خودرو محدودیت های تردد کرونایی سرهنگ عبادی پلاک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد