Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران منتخب شورای ششم تهران درباره انتخاب شهردار برای پایتخت و ویژگی‌های مدنظر در این زمینه اظهار داشت: ویژگی‌ها در این راستا مشخص است گروهی هم برای همین مسأله از منتخبین شورای ششم مشخص شده‌اند تا شاخص‌ها و ویژگی‌ها را مکتوب کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر می‌دانیم ویژگی‌ها چگونه باید باشد و شهردار آینده چه خصوصیت‌هایی را لازم است دارا باشد،‌گفت: ان‌شاءالله گزینه‌های مطرح طبق فرآیند تعریفی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران بیان داشت: زمان نهایی شدن انتخاب شهردار مشخص نیست و این قضیه بستگی دارد که چه تعداد گزینه را بخواهیم بررسی کنیم.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از 14 مرداد که فعالیت شورای ششم آغاز می‌شود شهردار انتخاب خواهد شد یا خیر؟ گفت: تلاش می‌کنیم قبل از 14 مرداد در این زمینه به نتیجه برسیم. زمان نداریم نباید وقت را از دست بدهیم.

وی گفت: شهردار آینده پایتخت باید جهادی، انقلابی، متخصص و متعهد باشد و ویژگی‌های شخصی آن به صورتی باشد که مناسب شهرداری تهران باشد همچنین تعامل با دولت و مجلس برقرار کند و شناخت و آگاهی کامل به شهر داشته باشد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار آینده از بدنه شهرداری انتخاب می‌شود یا خارج از آن، گفت:نمی‌دانم و نمی‌توانم بگویم حتما از بدنه شهرداری و یا خارج از شهرداری است باید قیاس‌ها کامل در این راستا صورت گیرد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به پرسیش دیگری مبنی بر اینکه 8 گزینه مطرح شده در مورد شهرداری پایتخت  چقدر جدی است؟ گفت: به فضای مجازی و گمانه‌زنی‌ها کاری نداریم این گزینه‌ها مانند لیست‌هایی مختلفی که در مورد  شورای ائتلاف اعلام می‌شد، است که پس از آن دیدید که لیست نهایی ما متفاوت از لیست‌های مختلفی بود که به ما نسبت می‌دادند./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: شهردار تهران چمران شهردار آینده پایتخت شورای ائتلاف شورای ششم ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو