Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حکمت‌علی مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات قاطع قضائی و دادگستری بهارستان در مقابل مفسدین اداری و غیر اداری که موجی از رضایت مردم در شهرستان را به همراه داشته است درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر که دستگیر شده اند، اظهار داشت: اطلاع رسانی در این موقعیت منع قانونی دارد و اطلاعات درستی از جزئیات در دست ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری با اشاره به اینکه اطلاعات درست باید توسط قاضی و دادستان پرونده اعلام شود گفت: کلیات این موضوع آن است که پرونده در اختیار بازپرسی قرار گرفته است.

معاون قوه قضائیه بیان داشت: موضوع دستگیری‌ها به دقت و با ضابطه در حال بررسی است و تاکید بر این است که پرونده زودتر تکمیل و به محکمه سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه روند قوه قضائیه در مبارزه با فساد این گونه است که هرگز کوتاه نخواهد آمد عنوان داشت: این موضوع نیازمند هماهنگی و همکاری مراجع اطلاعاتی و امنیتی و کسانی که در این زمینه به اطلاعات دسترسی دارند مثل سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه و مدیران دستگاه‌ها است تا گزارش‌های فساد واصل شود و مهم‌ترین کمبود و ضعف ما در این بخش است چرا که اگر گزارش مستند باشد قوه قضائیه حقوق جامعه را تضییع نخواهد کرد و از دریافت حقوق مردم کوتاه نمی‌آید.

کد خبر 5246641

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه شورای شهر نسیم شهر ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 آمار کرونا قوه قضاییه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا واکسن کرونا کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد