Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:23:17 GMT

آخرین آگهی های استخدامی برای مهندسی مکانیک

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۰۱۹۶

آخرین آگهی های استخدامی برای مهندسی مکانیک

. مهندسان مکانیک کار خود را با استفاده از اصول حرکتی، انرژی و نیرو تجزیه و تحلیل می‌کنند و در واقع مطمئن می‌شوند که طراحی‌هایی که داشتند و ابزارها و ماشین‌هایی که با طراحی آنها ساخته می‌شوند به درستی، ایمن و با بازدهی بالا کار می‌کنند و در نهایت نیز از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند.

مهندسان مکانیک همان افرادی هستند که در زندگی بشریت تفاوت و تغییر ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین دلیل برای این موضوع این است که مهندسان مکانیک هستند که با تفکر، دانش و خلاقیتی که دارند، سعی در ساخت وسایلی برای تأمین نیازهای اولیه بشر دارند. تقریباً هر محصول یا خدمتی در زندگی مدرن امروزی ردپایی از وجود مهندسان مکانیک دارد.

این خدمات و محصولات می‌توانند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، انرژی، حمل و نقل، گرسنگی در جهان، اکتشافات فضایی، تغییرات اقلیمی و موارد دیگر باشد.

حضور پررنگ مهندسان مکانیک در بسیاری از چالش‌ها و نوآوری‌ها به معنای همه کاره بودن آنها در تمام صنایع و کسب و کارها است. مهندسان مکانیک از بزرگترین سیستم‌ها مانند ماشین‌ها و ماهواره‌ها تا کوچکترین اجزا مانند سنسورها و سوئیچ‌ها را طراحی می‌کنند و می‌سازند. در واقع ساخت هر چیزی که دارای قطعات متحرک است، به تخصص مهندس مکانیک نیاز دارد.

با بیان این موضوعات می‌توان به این نتیجه رسید که بازار کار برای مهندس مکانیک در ایران و خصوصا در تهران خوب است و با اندکی پشتکار و ممارست، می‌توان به بهترین جایگاه در این رشته رسید و در شرکت‌های معتبر مشغول به کار شد. اما با اینکه پیدا کردن کار در تهران سخت است، اما همیشه راه میانبری وجود دارد و راه میانبر برای کاریابی، مراجعه به وب سایت ایران تلنت و مشاهده آگهی‌های شغلی در زمینه مهندسی مکانیک است.

ایران تلنت

ایران تلنت به عنوان اولین وب‌سایت کاریابی ایران، توانست سختی پیدا کردن کار را برای جامعه متخصص و جویای کار از بین ببرد و امروز بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و سالانه بیش از 8000 نفر از طریق آن به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند.

کارجویان می‌توانند در ایران تلنت جدیدترین فرصت های شغلی را مشاهده کنند و بعد از ساخت رزومه آنلاین، برای استخدام در بهترین شرکت‌ها اقدام کنند. ایران تلنت مانند یک موتور جستجوی شغلی عمل می‌کند که پیدا کردن شغل در آن تنها محدود به شرکت‌های ایرانی نمی‌شود و می‌توانید برای شرکت‌های بین المللی نیز اقدام کنید.

ایران تلنت برای کارفرمایان نیز بستری فراهم کرده است که بتوانند با کمک آن افراد با استعداد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند. در یک جمله و به صورت خلاصه می‌توان عنوان کرد که مأموریت ایران تلنت، ایجاد بستری آنلاین برای تعامل راحت‌تر و ساده‌تر متخصصان و افراد جویای کار با شرکت‌ها است.

آخرین فرصت های شغلی برای مهندسین مکانیک در تهران

ایران تلنت می‌تواند مرجع اول کارجویان رشته مکانیک برای پیدا کردن کار دلخواهشان باشد. تمام شرکت‌های معتبر در تهران و دیگر شهرها، آگهی‌های شغلی خود را در ایران تلنت منتشر می‌کنند و از طریق این پلتفرم به دنبال مهندسان مکانیک کاربلد و حرفه‌ای هستند.

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای مهندسین مکانیک در تهران می‌توانید به بخش فرصت‌های شغلی ایران تلنت مراجعه کنید و در آنجا جستجو را بر اساس شهر تهران انجام دهید. شما همچنین می‌توانید این جستجو را بر اساس سابقه کار، تحصیلات، نوع شرکت، نوع صنعت و موارد دیگر فیلتر کنید تا بتوانید به آگهی‌هایی دسترسی داشته باشید که با هدف شما بیشتر همخوانی دارند.

با ثبت نام در ایران تلنت، همچنین می‌توانید رزومه خود را به صورت آنلاین و بر اساس آخرین استانداردهای رزومه نویسی دنیا بسازید تا بتوانید زودتر از دیگر افراد برای فرصت‌های شغلی مکانیک اقدام کنید و رزومه خود را به صورت مستقیم به کارفرمایان ارسال کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: مهندسی مکانیک استخدام انرژی مکانیک مهندسان مکانیک فرصت های شغلی ایران تلنت پیدا کردن شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد

علی مرجوی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده محصولات پروبیوتیک و آنزیم، درباره آخرین فناوری و جدیدترین خط تولیدی که در این شرکت راه‌اندازی شده است، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: به‌کارگیری فناوری مهندسی سویه در تولید آنزیم «مالتوژنیک آمیلاز» یا آنزیم مخصوص آرد و نان، جدیدترین خط تولیدی افتتاح شده در این شرکت است.

مرجوی ادامه داد: بومی‌سازی فناوری مهندسی سویه در تولید آنزیم‌های آرد و نان، از صفر تاصد توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان افزود: پروژه مهندسی سویه در تولید آنزیم‌های آرد و نان یک فرآیند زمان‌بر و ادامه‌دار محسوب می‌شود که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

کاربرد آنزیم‌های «مالتوژنیک آمیلاز»

این فناور حوزه تولید آنزیم و محصولات پروبیوتیک با اشاره به کاربرد آنزیم‌های مالتوژنیک آمیلاز گفت: این آنزیم‌ها بیشتر درصنعت آرد و نان، کاربرد دارند، اما به صورت محدود در صنایع غذایی دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سویه‌ها به‌عنوان یک بهبود‌دهنده برای افزایش کیفیت آرد، استفاده می‌شود. 

مرجوی درخصوص انحصاری‌بودن خط تولید آنزیم این شرکت در کشور توضیح داد: درحال حاضر تولید صفر تا صد داخلی بدون مونتاژ آنزیم در انحصار این شرکت در ایران است. 

این فناور تولیدکننده آنزیم و محصولات پروبیوتیک در ادامه به فناوری مهندسی سویه و توسعه آن در صنایع غذایی کشور اشاره کرد و گفت: توسعه خط تولید فناوری مهندسی سویه، تقریبا مبحث جدیدی در صنعت کشور است که شرکت‌های معدودی به آن ورود کرده‌اند یا قصد ورود به آن را دارند. اما در حال حاضر، تنها شرکت تولیدکننده آنزیم‌های فرآوری‌شده با مهندسی سویه، همین مجموعه است.

مرجوی به نحوه اجرا شدن فرآیند مهندسی سویه اشاره کرد و ادامه داد: در این فرآیند، سویه به‌صورت مصنوعی در آزمایشگاه توسط فناوران ایجاد می‌شود. به‌طورکلی، استفاده از فرآیند‌های بیولوژیکی در صنعت و تکنولوژی را «مهندسی سویه»، می‌گویند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درباره تجاری‌سازی این محصول توضیح داد: تا قبل از تولید این بهبوددهنده‌های آنزیمی، اکثر شرکت‌های تولیدکننده آرد از بهبود‌دهنده‌های وارداتی استفاده می‌کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان