Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین میرزازاده گفت: به عنوان نماینده ورزش خوزستان، تمام سعی خود را برای موفقیت در المپیک توکیو خواهم کرد.

به گزارش برنا، امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از رقابت های نوجوانان همیشه به دنبال کسب مدال طلا بودم و نتایجی که در رده های سنی پایه کسب کردم بیانگر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از ورود به رده ی سنی بزرگسالان  در رقابت های آسیایی هند در سال 2020 به مدال طلا دست یافتم و در حال حاضر المپیک توکیو بزرگترین و مهترین میدان پیش روی من است و باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در مورد روند آمادگی اش گفت: از مهرماه سال گذشته تا به حال 12 مرحله اردو را پشت سرگذاشته و خدا را شکر به آمادگی خوبی نیز رسیده ایم.

وی ادامه داد: با نظر کادر فنی به رقابت های بین المللی لهستان اعزام شدیم و شخصا معتقدم که کشتی گیران یک محک بسیار خوب در این مسابقات خوردند و در وزن 130 کیلوگرم حدود 9 نفر از کشتی گیرانی که سهمیه المپیک را داشتند شرکت کرده بودند و من نیز با سه کشتی گیر مطرح از جمله دارنده مدال برنز جهان از شیلی، و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان کشتی گرفتم. البته دیدار فینال با علی اکبر یوسفی به خاطر اینکه به کشتی هم آشنا بودیم بسیار حساس بود ولی با برنامه ریزی که انجام دادم توانستم موفق عمل کنم.

میرزازاده در مورد شرایط بدنی و آمادگی جسمانی اش گفت: وزنم نسبت به گذشته بیشتر شده، اما با 130 کیلوگرم کمی فاصله دارم و به همین دلیل برای جبران آن، آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خود را بالا برده ام و خدا را  شکر شرایط خوبی دارم و در رقابت با حریفان این موضوع را با قدرت بدنی و نفس جبران می کنم.

وی در مورد نحوه تمرینات و شرایط اردوها گفت: کادر فنی به لحاظ فنی و روحی و روانی همیشه تأثیرگذار بوده اند و برای ما از جان و دل مایه می گذارند. محمد بنا پس از چندین سال تجربه کشتی گیران را به صورت کامل می شناسد و خوب می داند چه زمانی و با چه صحبت هایی انگیزه لازم را به آن ها بدهد. رسول جزینی مربی سنگین وزن ها نیز فوق العاده است و در حال حاضر نیز فیلم حریفان را آنالیز می کنیم تا با نقاط ضعف و قوت آن ها آشنا شویم.

میرزازاده تصریح کرد: مکان تمرینات فوق العاده است، هم از لحاظ تغذیه و هم از لحاظ امکانات در شرایط خوبی هستیم و فدراسیون کشتی واقعا پای کار است و تمامی درخواست های ما را انجام می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از طالب وند مربی شهرستانم و خانواده ام که پشتیبان من بوده اند قدردانی می کنم، انگیزه خوبی دارم، تلاش ها را انجام داده و سختی های تمرینات را پشت می گذارم تا بعنوان تنها کشتی گیر خوزستانی و نماینده ورزش این استان در المپیک توکیو  بهترین نمایش را در این میدان بزرگ داشته و  با کسب یک مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن تیم ملی کشتی المپیک فدراسیون کشتی رقابت مدال طلا جهان شکر لهستان بازی روحی و روانی تغذیه خانواده امین میرزازاده المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد