Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:52:41 GMT

ماجرای سوء قصد به معاون فنی گمرک شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۰۵۸۰

ماجرای سوء قصد به معاون فنی گمرک شهید رجایی

ابوالفضل اکبر پور صبح امروز (هشتم تیرماه) با اشاره به سوء قصد شب گذشته به معاون فنی گمرک شهید رجایی بندر عباس،‌گفت: برخی افراد سود جو با سوء قصد به معاون فنی مهمترین گمرک کشور باعث مجروح و بستری شدن این مدیر گمرکی در یکی از بیمارستان های بندرعباس شدند، همچنین ساعاتی قبل وی تحت عمل جراحی  قرار گرفت. 

به گفته ناظر گمرکات استان هرمزگان، اجرای کامل مقررات و همچنین برخورد با  سودجویی های فراقانونی طی دو سال گذشته منجر به قطع رانتها و سوء استفاده ذی نفعان خاص شده بود که ظاهرا این بار برای نیل به اهداف خود از برخورد فیزیکی و حمله مستقیم به مرزبانان اقتصادی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمرک شهید رجایی در این راستا مکاتبات قانونی لازم را با مراجع قضایی و انتظامی از جمله دادستانی بندرعباس انجام داده و انتظار می رود هرچه سریع ضمن شفاف شدن کلیت ماجرا برخورد قاطع با مسببان این دست وقایع غیر انسانی انجام شود.

در ماه های اخیر برخی مباحث در خصوص ترخیص محموله های خاص در گمرک شهید رجایی مطرح شده بود که بایستی منتظر اعلام جزئیات بیشتر از سوی مقامات مسئول ماند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سوء قصد پیگیری قضایی معاون فنی گمرک شهید رجایی گمرک شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟